زلاتان ایبراهیموویچ: من پرستار بچه نیستم!/ مربیگری موی سر آدم را سفید می‌کند

زلاتان ایبراهیموویچ: من پرستار بچه نیستم!/ مربیگری موی سر آدم را سفید می‌کند

زلاتان ایبراهیموویچ پس از پایان دوران بازی در میلان، به عنوان مشاور و شریک عملیاتی شرکتی که مالک باشگاه است، مشغول به کار شد. او بخشی از گروه مشاوره‌ای بود که سهامدار اصلی باشگاه را متقاعد کرد تا در تابستان امسال پس از جدایی استفانو پیولی، پائولو فونسکا را به عنوان سرمربی استخدام کند. بسیاری از اعضای تیم فعلی قبلا با ایبراهیموویچ هم‌تیمی بودند و او به بازیکنانی مانند رافائل لیائو و کریستین پولیشیچ هشدار داده که در سن‌سیرو نیست تا از آنها مراقبت کند.

او به نشریه اتلتیک گفت: «من پرستار بچه نیستم. بازیکنان من بزرگسال هستند و باید مسئولیت را بر عهده بگیرند. آنها باید ۲۰۰ درصد مسئولیت‌پذیر باشند حتی زمانی که من آنجا نیستم.»

او در ادامه گفت که قصد ندارد نقش مربیگری را بر عهده بگیرد و افزود: «موهای سفیدم را می‌بینید؟ پس از یک هفته مربیگری این مو کامل سفید می‌شود. یک مربی بیشتر از ۱۲ ساعت در روز کار می‌کند. مطلقاً وقت آزاد نخواهید داشت. نقش من این است که همه چیز را از بالا به هم متصل کنم و مطمئن شوم که همه چیز به بهترین شکل کار می‌کند.»

میلان در فصل گذشته در سری آ بعد از اینتر ایستاد و رتبه دوم را کسب کرد و زلاتان امیدوار است که این باشگاه در فصل آینده مدعی کسب اسکودتو باشد. رقابت‌های آنها در لیگ با بازی مقابل تورینو در ۱۷ آگوست (۲۷ مرداد) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: دیدار ناخوشایند زلاتان و گواردیولا؛ ادامه ۱۴ سال اختلاف +عکس

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

خروج از نسخه موبایل