ورزش

حسن رنگرز: چهار برابر شدن پاداش المپیک امری معقول است

حسن رنگرز: چهار برابر شدن پاداش المپیک امری معقول است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رنگرز در حاشیه نشست صمیمانه وزیر ورزش با نمایندگان ایران در المپیک پاریس اظهار داشت: ورزش قهرمانی فراز و فرودهای بسیاری دارد که یکی از ارکان قهرمانان ورزش، مادران بزرگوارشان است لذا تجلیل از خانواده‌های قهرمانان اقدام بسیار خوبی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص ۴ برابر شدن پاداش المپیک اظهار داشت: خارج از تعارفات معمول، صمیمانه تشکر می‌کنم. انصافاً در موضوع قهرمانان ورزشی، رسیدگی به دغدغه‌ها، دل‌مشغولی‌های آنها اقدامات شایسته‌ای انجام دادند. در یک فاصله کوتاه ۲ آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی انجام شد، اقدامی که قبل از این با تاخیر انجام می‌شد. مضاف بر این باید بپذیریم با توجه به تورم و وضعیت معیشتی قهرمانان المپیکی ما، ۴ برابر شدن پاداش امری معقول است.

رنگرز در خصوص غیبت روس‌ها در المپیک گفت: روس‌ها یکی از کشورهای صاحب‌نام و صاحب‌سبک هستند که به یقین نبود آنها تاثیرگذار است. به طور خاص در خصوص کشتی فرنگی، وضعیت روس‌ها ولی وضعیت خوبی نبود. سال گذشته که روس‌ها آمدند، جایگاهی در میان تیم‌های برتر نداشتند. با این حال اگر هم حضور می‌داشتند با توجه عملکردشان پیش از المپیک نیز شرایط خاصی برای کشتی‌گیران ما نبود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا