ورزش

بلاتکلیفی تیم سوم پایتخت برای فصل آینده/ این تیم به فروش می‌رسد!

بلاتکلیفی تیم سوم پایتخت برای فصل آینده/ این تیم به فروش می‌رسد!

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ بیست و سوم فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که رقابت در قعر جدول بین تیم‌ها تا آخرین ثانیه‌ها ادامه داشت اما در نهایت پیکان همراه با صنعت نفت آبادان به لیگ یک سقوط کرد تا هوادار تهران در لیگ برتر بماند و پس از استقلال و پرسپولیس سهمیه سوم پایتخت محسوب شود.

این تیم که فصل پر فراز و نشیبی را با محمود فکری در ابتدای فصل داشت با هدایت مسعود شجاعی توانست بقای خود را در لیگ برتر مسجل کند اما به نظر می‌رسد مالکان این باشگاه دیگر تمایلی به تیم داری ندارند.

در روزهای آغازین نقل و انتقالات لیگ برتر احتمالاتی درباره فروش این تیم به بخش خصوصی دیگری مطرح شد اما این موضوع تاکنون تحقق نیافته است. از سوی دیگر وضعیت سرمربیگری این تیم برای فصل آینده هم نامشخص است.

مسعود شجاعی بارها عنوان کرده بود اگر تکلیف بعضی مسائل مشخص نشود حاضر به مربیگری در این تیم نخواهد بود. همچنین تعدادی از بازیکنان هوادار با اتمام قرارداد یا فسخ یکطرفه آن در حال مذاکره با سایر باشگاه‌ها هستند تا این تیم بخش خصوصی مشکلات جدی در زمینه فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد.

تیمی که مشخص نیست تابلوی فروشی را بالای سر لوگوی خود قرار است نصب کند یا به زودی تکلیف نیمکت خود را روشن کرده و برای فصل آینده لیگ برتر برنامه ریزی می‌کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا