اخبار روز

سلسله محافل شعر ویژه «جهاد عشایر عرب» به طور مستمر برگزار شود

سلسله محافل شعر ویژه «جهاد عشایر عرب» به طور مستمر برگزار شود

سلسله محافل شعر ویژه «جهاد عشایر عرب» به طور مستمر برگزار شود

به گزارش خبرنگار خالق، حجت الاسلام رضا کلاه‌کج ظهر امروز سه‌شنبه در آئین تقدیر از فعالان فرهنگی هنری و اصحاب رسانه نمایشگاه مستند جهاد عرب خوزستان اظهار کرد: اتفاق مبارکی که پس از یک سال تلاش شبانه‌روزی دو بزرگوار از فعالان عرصه فرهنگی کشور و استان رخ داد، برگزاری نمایشگاه مستند جهاد عشایر عرب برای نخستین بار با کیفیت بالا در استان بود که این رویداد برای نسل جوان هویت آفرین است.

وی افزود: بی شک این همت، تلاش و پشتکار به همراه اخلاص یک رویداد جهانی را رقم زد که گمان نمی‌کردیم برگزاری این نمایشگاه حماسه جدیدی را در حوزه هویت آفرینی جوان خوزستان ایجاد کند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: حضور باشکوه مردم و به خصوص جوانان در نمایشگاه مستند جهاد عشایر عرب خوزستان تاریخ‌ساز شد و این حضور پرشور نویدبخش تداوم این برنامه‌های فرهنگی و ارزشمند در خوزستان است.

وی تصریح کرد: امروز سرمایه اجتماعی ارزشمندی به سرمایه‌های خوزستان اضافه شد و این به همت آقای طرفاوی و سایر همکارانشان بود که یکی از حرکت‌های ارزشمند فرهنگی بود.

حجت‌الاسلام کلاه‌کج گفت: باید چنین رویدادهایی تداوم داشته شاخه‌های این حرکت فرهنگی بزرگ توسعه پیدا کند، تهیه فیلم مستند از این رویداد بزرگ یکی از ضرورت‌ها برای ترویج این حرکت فرهنگی است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تاکید کرد: سلسله جلسات و محافل شعر مختلف جهاد عشایر عرب باید به صورت مستمر در استان برگزار شود تا بتوانیم این واقعه را برای همیشه زنده نگه داریم.

حجت‌الاسلام کلاه‌کج گفت: نامگذاری میادین و خیابان‌های بزرگ استان و نصب اِلِمان در میادین نیازمند یک دبیرخانه تخصصی و همفکری و مشورت بزرگان عرصه اجتماعی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خالق، در پایان این مراسم از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا