اخبار روزاقتصاد

ارائه زنجیره BNB تا سقف 300 هزار دلار در دور چهارم برنامه تشویقی TVL

ارائه زنجیره BNB تا سقف 300 هزار دلار در دور چهارم برنامه تشویقی TVL

دبی، امارات متحده عربی، 4 سپتامبر 2024، Chainwire

BNB Chain، اکوسیستم بلاک چین مبتنی بر جامعه که شامل بزرگترین بلاک چین قرارداد هوشمند، امروز از راه اندازی چهارمین قسط ارزش کل قفل شده (TVL) برنامه تشویقی. این برنامه برای تقویت رشد اکوسیستم DeFi در زنجیره BNB با تشویق پروژه‌ها به گسترش TVL و مشارکت در چالش‌ها طراحی شده است. پروژه‌ها می‌توانند اینجا اعمال شوند.

با مجموع جوایز تا 300000 دلار، برنامه تشویقی TVL#4 برای پشتیبانی از پروژه‌های مستقر در زنجیره هوشمند BNB (BSC) یا opBNB طراحی شده است. این برنامه با چشم انداز BNB Chain برای حمایت از توسعه دهندگان و استارت آپ ها در دستیابی به موفقیت واقعی تجاری و عبور از شکاف، و در عین حال پیشبرد ماموریت خود به سمت میلیارد کاربر بعدی Web3 هماهنگ است.

برنامه تشویقی TVL#4 به دو بخش تقسیم می‌شود:  

  • BNB Staking Challenge (قسمت A): این چالش یک جایزه 100,000 دلاری ارائه می‌کند و برای همه پلتفرم‌های DeFi که از شرط‌بندی BNB پشتیبانی می‌کنند باز است. شرکت کنندگان بر اساس عملکرد آنها در افزایش BNB قفل شده خود در طول رویداد رتبه بندی خواهند شد. رتبه بندی با دو معیار با 80 درصد بر اساس کل افزایش BNB قفل شده شامل BNB مورد استفاده به عنوان وثیقه، استخر نقدینگی و سهام نقدینگی تعیین می شود. 20٪ بر اساس افزایش BNB استقرار مایع مانند slisBNB، BNBx، stkBNB، و ankrBNB است. به نفرات برتر جایزه 50000 دلار برای مقام اول، 30000 دلار برای مقام دوم و 20000 دلار برای مقام سوم اهدا خواهد شد.
  • چالش TVL (قسمت B): این چالش دارای جایزه 200000 دلاری است و برای تمام پروژه‌های DeFi که پس از 1 ژانویه 2023 در opBNB یا BSC مستقر شده‌اند و حداقل یک بار بازرسی امنیتی را پشت سر گذاشته‌اند باز است. . شرکت‌کنندگان بر اساس TVL افزایشی که در طول دوره رویداد ایجاد می‌کنند، رقابت خواهند کرد. استخر جایزه بر اساس افزایش کل TVL در همه شرکت‌کنندگان باز می‌شود. رتبه بندی با سه معیار با 50% بر اساس افزایش TVL افزایشی، 30% بر اساس افزایش استیبل کوین های قفل شده (FDUSD/USDT/USDC) و 20% بر اساس افزایش BNB قفل شده (شامل اما نه محدود) تعیین می شود. به BNB که به عنوان وثیقه، استخر نقدینگی و سهام نقدی استفاده می شود). توزیع جوایز بر اساس یک سیستم رتبه‌بندی است، به‌طوری‌که پروژه برتر 40 درصد از استخر جایزه باز شده، نفر دوم 30 درصد، سومی 20 درصد، چهارمی 7 درصد و پنجمی 3 درصد دریافت می‌کند.

همه پروژه‌ها باید از 5 سپتامبر 2024 برای هر دو چالش یا هر دو اینجا ثبت نام کنند. تا زمان پایان رویداد، نام پروژه، زنجیره (opBNB یا BSC)، پیوند DefiLlama و آدرس های قرارداد را ارائه کنید. پروژه هایی که در طول TVL#3 ثبت شده اند به طور خودکار در TVL#4 ثبت می شوند.

دوره چالش برای هر دو بخش A و بخش B از 12 سپتامبر 2024، 00:00 UTC تا 11 اکتبر 2024، ساعت 23:59 UTC اجرا می شود. برندگان در 11 اکتبر 2024 اعلام خواهند شد.   

برنامه تشویقی TVL#4 بر تعهد زنجیره BNB برای رشد اکوسیستم Web3 و ارائه پشتیبانی قوی از پلتفرم‌های DeFi ادامه می‌دهد. این فرصتی برای پروژه ها برای رشد و کمک به یک اکوسیستم DeFi پر رونق است. برای اطلاعات دقیق تر و ارسال درخواست، کاربران می توانند به اینجا.

درباره زنجیره BNB

BNB Chain یک انجمن است اکوسیستم بلاک چین که موانع پذیرش Web3 را از بین می برد. از این موارد تشکیل شده است:

  • BNB Smart Chain (BSC): هاب DeFi ایمن با کمترین هزینه گاز نسبت به L1 سازگار با EVM. به عنوان زنجیره حاکمیت اکوسیستم عمل می کند. 
  • opBNB: قوی> مقیاس پذیری L2 که برخی از کمترین هزینه های گاز را نسبت به هر L2 و سرعت پردازش سریع ارائه می دهد.
  • BNB Greenfield: نیازهای ذخیره سازی غیرمتمرکز را برآورده می کند برای اکوسیستم و به کاربران اجازه می دهد تا بازارهای داده خود را ایجاد کنند.

تنظیم یک نوار بالا برای امنیت، AvengerDAO< انجمن /a> از کاربران زنجیره BNB محافظت می کند در حالی که زنگ قرمز ارائه می کند اسکنر ریسک بلادرنگ برای Dapps. این اکوسیستم همچنین طیف وسیعی از جوایز پولی و اکوسیستمی را به عنوان بخشی از ارائه می‌کند. برنامه پشتیبانی سازنده.

برای اطلاعات بیشتر، کاربران می توانند زنجیره BNB را در X< دنبال کنند /a> یا از طریق کتابخانه Dapp شروع به کاوش کنید.

تماس با

BNB Chain
[ایمیل محافظت شده]

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا