Crypto News: FBI نسبت به هدف قرار دادن هکرهای کره شمالی صادرکنندگان ETF بیت کوین و شرکت های رمزنگاری هشدار داد

Crypto News: FBI نسبت به هدف قرار دادن هکرهای کره شمالی صادرکنندگان ETF بیت کوین و شرکت های رمزنگاری هشدار داد

  • هکرهای کره شمالی با استفاده از حملات پیچیده مهندسی اجتماعی، صادرکنندگان ETF بیت کوین و شرکت های رمزنگاری را مورد هدف قرار می دهند که باعث هشدار FBI شد.
  • این تهدید آسیب‌پذیری فزاینده بخش کریپتو را نشان می‌دهد و حتی کارشناسان امنیت سایبری در معرض خطر این طرح‌های پیچیده هستند.

طبق آخرین سرویس عمومی اعلام، هکرهای کره شمالی به شدت صنعت کریپتو را هدف قرار می دهند. حملات مهندسی اجتماعی پنهان در پاسخ، اف‌بی‌آی هشداری صادر کرد و تاکید کرد که این بازیگران بد روی کارمندان شرکت‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) تمرکز می‌کنند، به‌ویژه آنهایی که با نشان دهندگان ETF بیت کوین را ببینید.

هدایت می شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است که حتی افرادی با تخصص پیشرفته امنیت سایبری نیز می‌توانند طعمه تاکتیک‌های پیچیده و مداوم کره شمالی شوند. در بیانیه ای در این اطلاعیه آمده است:

اف‌بی‌آی تأکید می‌کند که کره شمالی از تاکتیک‌های پیچیده‌ای برای سرقت وجوه ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند و تهدیدی دائمی برای سازمان‌هایی است که به مقادیر زیادی دارایی‌ها یا محصولات مرتبط با ارزهای دیجیتال دسترسی دارند.

اف‌بی‌آی درباره کلاهبرداری‌های پیچیده با هدف قرار دادن رمزارزها هشدار می‌دهد

اف‌بی‌آی این طرح‌های مهندسی اجتماعی را به‌عنوان «پیچیده و پیچیده توصیف کرد که اغلب قربانیان را با زیرکی فنی پیچیده به خطر می‌اندازد». این حملات شامل تحقیقات دقیق قبل از عملیات، استفاده از اطلاعات شخصی و روابط برای فریب دادن اهداف برای اعطای دسترسی به شبکه است.

روش‌های متداول شامل سناریوهای جعلی یا درخواست برای اجرای کد، انجام آزمون‌های استخدامی یا سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خاص است. قابل ذکر است، مورد مشابهی گزارش توسط CNF در سال گذشته هنگامی که FBI موسس میکسر بیت کوین را از Tornado Cash به دلیل پولشویی در کره شمالی دستگیر کرد.

این تهدید رو به رشد نگرانی‌هایی را در جامعه کریپتو ایجاد کرده است، به‌ویژه که صادرکنندگان بیت‌کوین ETF میلیاردها دلار از زمان تصویب SEC در ژانویه جذب کرده‌اند، به‌عنوان برگزیده شده توسط CNF. SEC همچنین اخیراً هشدارهایی را درباره افزایش تعداد کلاهبرداری های رمزنگاری تکرار کرده است که به نگرانی گسترده در صنعت کمک می کند.

از امروز، بیت کوین (BTC) با کاهش 3.83٪ در روز گذشته و 56,386.72 دلار معامله می شود. >5.75%در هفته گذشته. نمودار قیمت BTC را در زیر ببینید.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل