تنها عرضه مدل دیجیتال پلی استیشن 5 پرو به پایین نگه داشتن قیمت کمک می کند، زیرا به نظر می رسد سونی در تلاش برای کاهش هزینه های تولید است.

تنها عرضه مدل دیجیتال پلی استیشن 5 پرو به پایین نگه داشتن قیمت کمک می کند، زیرا به نظر می رسد سونی در تلاش برای کاهش هزینه های تولید است.

انتشار تنها یک مدل دیجیتالی پلی استیشن 5 پرو به سونی کمک می‌کند تا قیمت سیستم را پایین نگه دارد، زیرا به نظر می‌رسد این شرکت ژاپنی در تلاش برای کنترل هزینه‌های تولید است.

در آخرین قسمت پادکست خود، کارشناسان فناوری Digital Foundry در مورد سیستم جدید که هنوز فاش نشده و اخیراً نشت که نشان می دهد یک مدل دیجیتال می تواند تنها مدلی باشد که عرضه می شود. با نگاهی به شکاف بین پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو که نزدیک به 80 به 20 به نفع مدل پایه بود، شکی نیست که PS5 Pro یک مدل خاص خواهد بود. به این ترتیب، بعید است سونی پس از انجام این کار با مدل پایه، بازار را دوشاخه کند.

علاوه بر این، قیمت سیستم قطعاً نگران کننده خواهد بود. به نظر می رسد سونی نمی تواند هزینه های تولید را پایین نگه دارد، همانطور که اخیر پیشنهاد شده است. افزایش قیمت مدل پایه در ژاپن. در این راستا، عرضه تنها یک مدل دیجیتالی پلی استیشن 5 پرو به شرکت کمک می کند تا قیمت را پایین نگه دارد و سیستم را فریبنده تر کند، با توجه به اینکه قیمت بدون شک به دلیل سخت افزار زیر کاپوت بالاتر از مدل پایه خواهد بود. .

از سوی دیگر، نسخه دیجیتالی پلی‌استیشن 5 پرو تنها می‌تواند مشکلات دیگری را برای جمعیت مشتاقی که هدف آن است ایجاد کند، که اغلب به سمت نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها کشیده می‌شود. این سیستم به احتمال زیاد با درایو دیسک جداشدنی سازگار است، اما این به هزینه ارتقاء می‌افزاید. با این حال، Digital Foundry دریافت که عرضه تنها یک مدل دیجیتال منطقی تر است.

پلی‌استیشن 5 پرو دارد هنوز رسما فاش نشده است به محض اینکه سیستم بیشتری وارد شد، شما را در جریان قرار خواهیم داد، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل