فیلم دادگاه ناامیدی مدیر اجرایی بازداشت شده Binance برای کمک را در حالی که دولت ایالات متحده همچنان ساکت است نشان می دهد

فیلم دادگاه ناامیدی مدیر اجرایی بازداشت شده Binance برای کمک را در حالی که دولت ایالات متحده همچنان ساکت است نشان می دهد

  • در یک ویدیوی جدید، تیگران گامباریان، مقام Binance دیده می‌شود که از مقامات دولتی نیجریه می‌خواهد که با نجابت و احترام انسانی با او رفتار کنند.
  • او به سختی می‌توانست راه برود و از درد می‌پیچید و تیم حقوقی‌اش فاش کردند که او از فتق دیسک رنج می‌برد و درد شدیدی داشت.

شش ماه پس از دستگیری وی در ابوجا، پایتخت نیجریه، تیگران گامباریان، یکی از مقامات بایننس، از سلامتی به سرعت رو به وخامت رنج می‌برد و به سختی می‌تواند راه برود، با یک ویدیوی جدید که نشان می‌دهد او در حالی که این هفته تلاش می‌کرد تا به دادگاه برود، از درد می‌پیچد.< /p>

گامباریان افسر سابق سازمان امور مالیاتی ایالات متحده است که اکنون به عنوان رئیس انطباق مالی بایننس فعالیت می کند. او در ماه فوریه در کنار ندیم آنجاروالا، رئیس عملیات آفریقایی صرافی (که از بازداشت گریخت و همچنان آزاد است) دستگیر شد، در حالی که در سفری به ابوجا برای بحث در مورد چگونگی همکاری صرافی بهتر با دولت نیجریه بود. نیجریه از او به عنوان نماینده ای برای سرکوب بایننس به اتهام پولشویی و دستکاری ارز استفاده کرده است.

از زمان دستگیری وی، وضعیت سلامتی این آمریکایی بدتر شده است و تیم حقوقی و همسرش چندین بار ادعا کردند که نیجریه از دسترسی او به مراقبت‌های پزشکی محروم بوده است.

در ویدیوی جدیدی که این هفته در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، گامبریان به سختی می‌توانست با عصا به دادگاه راه برود و از درد می‌پیچید و از این سوال می‌پرسید که چرا نمی‌توان ویلچر برایش تهیه کرد.

https://twitter.com/Crypto_omo/status/1830670756470030389

در این ویدئو، گامبارویان تلاش می‌کند تا برای حمایت از یک افسر پلیس نیجریه‌ای حمایت کند، اما افسر او را کنار می‌زند و به او دستور می‌دهد که خودش راه برود و اصرار می‌کند که «حالش خوب است»، که گامباریان می‌گوید نشان‌دهنده نوع رفتار او است. در مدت شش ماه بازداشت خود دریافت کرده است.

این بهم ریخته است! به او گفتند به من کمک نکن، گفت دستوری از طرف دولت است. این لعنت شده چرا نمی توانم از ویلچر استفاده کنم؟ این یک نمایش است. من یک آدم بی گناه لعنتی هستم و تو با من این کار را می کنی. من نمیتونم راه برم لعنتی ستون فقراتم شکسته است… حالم خوب نیست!

مشکلات سلامتی مسئول بایننس اغراق آمیز است: نیجریه EFCC

در دادگاه، تیم حقوقی گمباریان پس از رد شدن آخرین تلاش در ماه مه، مجدداً برای وثیقه درخواست دادند. وکیل او، مارک مودی، استدلال کرد که وثیقه ضروری است زیرا وضعیت سلامتی موکلش بدتر شده و به مراقبت های پزشکی فوری نیاز دارد.

با این حال، کمیسیون جرایم اقتصادی و مالی نیجریه نگرانی‌های بهداشتی را همانطور که از زمان دستگیری وی انجام داده است، رد کرد. EFCC که دادستانی را تحت فشار قرار داده است، می گوید که فتق دیسک او یک دهه است که او را تحت تأثیر قرار داده است و ربطی به دستگیری او نداشته است. آژانس همچنین سایر نگرانی‌های بهداشتی مانند ذات‌الریه و مالاریا را رد کرد و گفت که آنها به اندازه‌ای که تیم او گفته بودند «جدی نیستند».

همسر گمباریان، ریچارد تنگ مدیر عامل بایننس و هزاران طرفدار رمزنگاری در نیجریه و فراتر از آن احساس متفاوتی دارند و از نیجریه می خواهند به حقوق اولیه انسانی او احترام بگذارد.< /p>

مدیر عامل Teng در پاسخ به این ویدئو اظهار داشت:

این رفتار غیرانسانی با تیگران باید پایان یابد. او باید برای معالجه پزشکی و حضور در کنار خانواده اش به خانه برود.

در یک پست وبلاگ هفته گذشته، Teng دوبرابر شد در مورد ادعاهایی مبنی بر اینکه دولت نیجریه از گمباریان به عنوان مهره برای مجازات مبادله استفاده می کند. غیر ضروری است زیرا همه اتهامات را می توان به صورت دوستانه حل و فصل کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که بایننس همیشه آماده همکاری با مجریان قانون بوده است، کشتن مجرمان و بازیابی میلیاردها دلار.

Binance خواستار مداخله ایالات متحده و حمایت جهانی است. ما قویاً از دولت ایالات متحده و شهروندان و سازمان‌ها در سطح جهان می‌خواهیم فشار سیاسی برای آزادی تیگران به دلایل بشردوستانه و اعتراض به اقدامات ناعادلانه بازداشت نیجریه اعمال کنند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل