Nitro Blaze 7 ACER جدیدترین بازی دستی موجود در بازار است که توسط AMD Ryzen 8840HS پشتیبانی می شود.

Nitro Blaze 7 ACER جدیدترین بازی دستی موجود در بازار است که توسط AMD Ryzen 8840HS پشتیبانی می شود.

ایسر بالاخره پا به بازارهای دستی گذاشت و از جدیدترین گوشی دستی “Nitro Blaze 7” خود با APU Hawk Point AMD و طراحی جالب رونمایی کرد.

ایسر تصمیم می‌گیرد با طوفان بازارهای دستی را از طریق جدیدترین نسخه Nitro Blaze 7 خود که AMD Ryzen 7 8840HS “Hawk Point” را ارائه می‌کند، تصاحب کند

بازارهای دستی در حال گرم شدن هستند و شرکت هایی مانند ASUS و Lenovo دستگاه های نسل بعدی را آماده می کنند تا این بخش را به سطح کاملاً جدیدی ببرند. در این میان، شرکت‌کنندگان جدید در حال پیوستن به این مسابقه هستند، و آخرین مورد اضافه شده Acer از طریق Nitro Blaze 7، به عنوان قبلاً مسخره شد. ایسر تصمیم گرفته است که پرده های دستگاه قابل حمل خود را بردارد و بازارها را از طریق زبان طراحی منحصر به فرد دستگاه همراه با مشخصات ظاهری مناسب، شگفت زده کند.

اعتبارات تصویر: ACER

در ادامه مشخصات، Acer Nitro Blaze 7 دارای APU Ryzen 7 8840HS “Hawk Point” AMD است که در واقع پلتفرم اصلی بعدی برای تولید کنندگان گوشی های دستی است که باید به آن مراجعه کنند. APU دارای 8 هسته Zen 4، 16 رشته، کلاک هسته تا 5.1 گیگاهرتز و TDP است که می تواند بین 20 تا 30 وات و 16 مگابایت حافظه نهان L3 پیکربندی شود. برای پیشبرد بازی، این تراشه دارای iGPU مبتنی بر RDNA 3 AMD Radeon 780M است که 12 واحد محاسباتی ارائه می‌کند و یک iGPU مناسب برای بازی‌های سطح ابتدایی است.

اعتبار تصویر: ACER

از نظر حافظه و ذخیره سازی، Acer Nitro Blaze 7 با حافظه LPDDR5x-7500 با ظرفیت 16 گیگابایت عرضه می شود و ظاهراً این تنها پیکربندی ارائه شده است. این دستگاه از حداکثر 2 ترابایت SSD PCIe Gen 4 پشتیبانی می کند که با نمونه هایی مانند ROG Ally X برابری می کند. این گوشی همچنین دارای یک کارت خوان اختصاصی SD است و همچنین در صورت کم شدن فضای ذخیره سازی، بنابراین به طور کلی، Nitro Blaze 7 در بخش حافظه و ذخیره سازی بسیار مجهز است.

Acer Nitro Blaze 7 دارای صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح 1080p IPS، با نرخ تازه سازی 144 هرتز به همراه حداکثر روشنایی 500 نیت و پشتیبانی از FreeSync Premium AMD است. این گوشی دستی مطمئناً از نظر نرخ به‌روزرسانی نسبت به ROG Ally ایسوس برتری دارد. از این رو، می توان گفت که دستگاه بیشتر «بازی محور» است تا استفاده معمولی. با این حال، با یک باتری 50.04 Whr روی آنبرد، زمان‌بندی روی دستگاه ممکن است در مقایسه با جایگزین‌های موجود در بازار، مصرف‌کنندگان را تحت تأثیر قرار ندهد، اما همچنان این کار را انجام می‌دهد.

اعتبارات تصویر: ACER

برای گزینه‌های اتصال و شبکه داخلی، Nitro Blaze 7 دارای پورت‌های 2x USB4 Type-C با سرعت 40 گیگابیت در ثانیه است که بسیار چشمگیر است و از WiFi-6E و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند. ایسر المان‌هایی را در طراحی این گوشی به کار برده است زیرا دارای لهجه‌های قرمز و مشکی در سرتاسر دستگاه است که ظاهری متمرکز بر بازی را به تصویر می‌کشد، اما جالب اینجاست که ایسر تصمیم گرفت دکمه‌های پشتی و یا حتی یک پد لمسی را معرفی نکند، که ممکن است مانع از آن شود. ناوبری برای کاربران.

اعتبار تصویر: ACER

ایسر هنوز قیمت و تاریخ عرضه گوشی دستی را فاش نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که در بخش قیمتی مشابه آنچه رقبایی مانند ASUS و Lenovo ارائه می‌کنند، به فروش برسد. به طور کلی، دستگاه جدید مطمئناً رقابت را در این بخش افزایش خواهد داد، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا ببینیم چه چیزی در داخل هواپیما به ارمغان می‌آورد.

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل