450,000,000,000 دلار بانک سوئیس معاملات XRP، بیت کوین و اتر را آغاز کرد

450,000,000,000 دلار بانک سوئیس معاملات XRP، بیت کوین و اتر را آغاز کرد

  • Zürcher Kantonalbank با Crypto Finance AG برای راه‌اندازی خدمات کارگزاری رمزنگاری برای مشتریان خرده‌فروش و بانک‌های شخص ثالث شریک می‌شود.
  • مشتریان ZKB اکنون می‌توانند بیت کوین، XRP و اتریوم را از طریق برنامه تلفن همراه، بانکداری الکترونیکی و کانال‌های دیجیتال خود به صورت یکپارچه معامله کنند.

به تازگی، Crypto Finance AG، یکی از اعضای گروه Deutsche Börse، اعلام کرد یک همکاری با Zürcher Kantonalbank (ZKB) برای ارائه خدمات دلالی دارایی ارزهای دیجیتال.

این قرارداد یک گام بزرگ به جلو برای بزرگترین بانک کانتونی سوئیس است که خدمات جدید رمزنگاری خود را در 4 سپتامبر 2024 معرفی خواهد کرد. این ابزار منحصر به فرد، که عمدتاً مشتریان خرده فروشی و بانک های شخص ثالث را هدف قرار می دهد، به مخاطبان بیشتری اجازه می دهد تا درگیر شوند. با دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین، XRP و اتریوم.

تقاضای رو به رشد برای خدمات رمزنگاری در بانکداری سنتی 

معرفی این راه حل دارایی دیجیتال یکپارچه نشان دهنده افزایش علاقه و تقاضا برای خدمات رمزنگاری در بانکداری سنتی است. این یک پلت فرم محکم برای مشارکت در بازار دارایی دیجیتال به طور مداوم در حال افزایش است.

کالین براون محقق بلاک چین بر اهمیت این پیشرفت تاکید کرد و اظهار داشت که مشتریان ZKB اکنون می توانند بیت کوین، XRP و اتریوم را از طریق کانال های مختلف از جمله برنامه تلفن همراه، بانکداری الکترونیک و سایر پلتفرم های دیجیتال خود مبادله کنند.

>

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل