اخبار روزفناوری

اپل واچ X یک ارتقاء بزرگتر از آنچه در ابتدا انتظار می رفت خواهد بود، با نمایشگر بزرگتر با نمایه نازک تر و نوع سرامیکی

اپل واچ X یک ارتقاء بزرگتر از آنچه در ابتدا انتظار می رفت خواهد بود، با نمایشگر بزرگتر با نمایه نازک تر و نوع سرامیکی

رویداد معرفی آیفون 16 در گوشه و کنار است ، و این شرکت در حال آماده شدن برای معرفی تعداد زیادی از ارتقاء برای تعداد انگشت شماری از دستگاه ها است. در حالی که آیفون 16 برجسته ترین رویداد این رویداد خواهد بود، گزارش شده است که اپل واچ جدید سری 10 یا اپل واچ X نیز با طراحی مجدد قابل توجهی همراه خواهد بود، با توجه به اینکه این ابزار پوشیدنی اکنون یک دهه از عمر آن می گذرد.

Apple Watch X با یک تغییر بزرگ طراحی همراه خواهد بود، انتظار می رود از دستورالعمل های Apple Watch Ultra پیروی کند

دهمین سالگرد اپل واچ می تواند چیز جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد و مدتی است که تغییرات اساسی در طراحی گزارش شده است. یک توضیحات اطلاعاتی را در مورد Apple Watch Series 10 یا X بر اساس آنچه از منابعش به او گفته شده به اشتراک گذاشته است. اخیراً گزارش شده است که مدل آینده ممکن است با کمی عرضه شود. نمایشگر بزرگتر، که می تواند به لطف حاشیه های کوتاه شده باشد. طبق اطلاعات به دست آمده از Tipster، Apple Watch X در دو اندازه جدید – 42mm و 46mm عرضه می شود، اما نمایشگر برخلاف Apple Watch Ultra خمیده باقی می ماند.

به نظر می‌رسد که اپل نشانه‌های طراحی را از بالاترین سطح اپل واچ Ultra خود خواهد گرفت، زیرا گزارش شده است که سری 10 به جای خطوط مستقیم، دارای طراحی بلندگو با سوراخ‌هایی است. نمای کلی این پوشیدنی نازک‌تر از نسخه‌های فعلی خواهد بود، اما کمی گردتر برای مطابقت یکپارچه با باندها. به غیر از این، افشاکننده همچنین معتقد است که اپل نسخه فولاد ضد زنگ را برای همیشه کنار گذاشته و آن را با روکش تیتانیومی، مشابه مدل‌های آیفون 16 پرو، جایگزین خواهد کرد.

رنگ طلایی اپل واچ شبیه به خواهد بود. آیفون 16 پرو و حدس زده می شود که رنگ آن امسال بسیار کم رنگ باشد. احتمالاً این شرکت اپل واچ X را در رنگ‌های طلایی، مشکی، نور ستاره‌ای و تیتانیوم طبیعی عرضه خواهد کرد. در نهایت، افشاکننده همچنین ادعا می‌کند که این شرکت می‌تواند نسخه سرامیکی اپل واچ را ارائه دهد که می‌تواند قیمتی بالاتر از انواع استاندارد داشته باشد.

d8a7d9bed984 d988d8a7da86 x db8cdaa9 d8a7d8b1d8aad982d8a7d8a1 d8a8d8b2d8b1daafd8aad8b1 d8a7d8b2 d8a2d986da86d987 d8afd8b1 d8a7d8a8d8aa 66d8535aa2adf

کارشناس اطلاعات اشتراک‌گذاری نکرده است هر گونه جزئیات در مورد اپل واچ اولترا 3 از نظر طراحی یا تغییرات بصری وجود دارد، اما می‌توان انتظار داشت که این شرکت تنظیمات جزئی انجام دهد، زیرا آخرین نسل تنها با ارتقاء داخلی عرضه شد. جدا از تغییرات طراحی، اپل واچ ایکس با ارتقاهای داخلی مانند پردازنده سریعتر و گزینه های اتصال پیشرفته نیز همراه خواهد بود. با این حال، جزئیات رسمی در مورد دستگاه‌ها کمیاب است، اما ما این رویداد را با جزئیات کامل پوشش خواهیم داد، بنابراین برای پوشش بعدی ادامه دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا