مایکروسافت می‌گوید افسانه سیاه: تاخیر Wukong هیچ ارتباطی با محدودیت‌های Xbox ندارد

مایکروسافت می‌گوید افسانه سیاه: تاخیر Wukong هیچ ارتباطی با محدودیت‌های Xbox ندارد

افسانه سیاه: Wukong داستان موفقیت اوت در صنعت بازی بود. که خیلی مسلم است  اولین عنوان از توسعه‌دهنده چینی Game Science فروش 10 میلیون نسخه در سه روز و شکستن رکورد Cyberpunk 2077 برای بالاترین همزمانی بازیکن در Steam که توسط یک بازی تک نفره ثبت شده است. بازی CD PROJEKT در اوج خود به 1.05 میلیون بازیکن همزمان رسید، در حالی که Black Myth: Wukong، بدون شک به لطف جامعه عظیم چینی، با 2.41 میلیون بازیکن به اوج خود رسیده است و تنها پس از PUBG در رتبه دوم جدول استیم حداکثر زمان‌بندی قرار گرفته است. : میدان های جنگ.

این بازی روی رایانه شخصی و پلی استیشن 5 عرضه شد، اما نه برای ایکس باکس. در Summer Game Fest 2024، زمانی که Game Science پیش‌سفارش‌ها را باز کرد، توسعه‌دهنده همچنین اعلام کرد یک تاخیر برای نسخه Xbox Series S|X. در اوایل، زمزمه‌هایی مبنی بر امضای قرارداد انحصاری کنسول زمان‌دار توسط سونی شنیده می‌شد، اگرچه مایکروسافت نظر در مورد آن شایعه بدهید. با این حال، هفته گذشته، چندین فرد داخلی گزارش کردند که دلیل واقعی یک دلیل فنی بود، به ویژه یک مشکل نشت حافظه.

فوربس توانست اظهار از سخنگوی مایکروسافت، که وجود چنین مسائلی را رد کرد که آنها از آن مطلع بودند.

همانطور که قبلاً گفته‌ایم، ما برای راه‌اندازی Black Myth: Wukong در Xbox Series X|S هیجان‌زده هستیم و با Game Science کار می‌کنیم تا این بازی را به پلتفرم‌های خود بیاوریم. ما ترجیح می دهیم در مورد معاملات انجام شده توسط شرکای ما با سایر دارندگان پلت فرم اظهار نظر نکنیم، اما می توانیم تأیید کنیم که این تاخیر به دلیل محدودیت های پلت فرم Xbox نیست که برای ما مطرح شده است.

وضعیت حداقل گیج کننده است. آیا یک معامله انحصاری نرم برای یک دوره زمانی مشخص وجود دارد؟ گفتنش در این مرحله سخت است. با این حال، Black Myth: Wukong هنوز هیچ پنجره ای برای Xbox ندارد. در همین حال، یک شایعه از اوایل این هفته نکات ممکن است وجود داشته باشد قبل از تولید دنباله اجتناب ناپذیر، دو DLC برای بازی باشد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل