اخبار روزفناوری

لپ‌تاپ‌ها و لپ‌تاپ‌های گیمینگ نسل بعدی “AI PC” معرفی شده توسط پردازنده‌های Intel Core Ultra 200V “Lunar Lake”

لپ‌تاپ‌ها و لپ‌تاپ‌های گیمینگ نسل بعدی “AI PC” معرفی شده توسط پردازنده‌های Intel Core Ultra 200V “Lunar Lake”

MSI معرفی جدیدترین لپ‌تاپ‌های سازنده و کارآمد و آخرین Claw 8 AI+ دستی خود با CPUهای Core Ultra 200V “Lunar Lake” اینتل.

MSI لپ‌تاپ‌های جدید سری Venture و معرفی Claw 8 AI+ را با پردازنده‌های Intel Core Ultra 200V “Lunar Lake” عرضه می‌کند

MSI به تازگی چندین محصول جدید را در رویداد IFA 2024 برلین معرفی کرد و کاتالوگ خود را با جدیدترین دستگاه‌های تلفن همراه مجهز به آخرین CPUهای Core Ultra 200V “Lunar Lake” اینتل گسترش داد. اینها لپ‌تاپ‌های گیمینگ و کسب‌وکار و بهره‌وری هستند که هدفشان اجرای سریع‌تر عملیات و استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی آخرین تراشه‌های هوش مصنوعی آنهاست.

MSI همچنین یک MSI Claw 8 AI+ handheld، که اولین دستگاه بازی دستی ویندوز 11 است که دارای پردازنده Core Ultra سری 2 است و انتظار می‌رود در اوایل سال 2025 وارد قفسه‌های خرده‌فروشی شود.

MSI Copilot+ PC AI PC
MSI Copilot+ PC

معاون اجرایی و مدیر کل واحد تجاری NB در MSI گفت:

MSI نه تنها جامع‌ترین مجموعه رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی صنعت را به ارمغان می‌آورد، بلکه چندین لپ‌تاپ و دستگاه‌های دستی جدید را نیز معرفی می‌کند که برای گیمرها در سراسر جهان طراحی شده‌اند،

ام‌اس‌آی با استفاده از پردازنده‌های AMD Ryzen AI 300 و Lunar Lake لپ‌تاپ‌های جدید خود، نوت‌بوک‌های خود را تا سه برابر سریع‌تر در TOP نسبت به نسل قبلی می‌کند. از طریق ترکیب CPU، iGPU و NPU، لپ‌تاپ‌ها می‌توانند تا 120 بالاترین عملکرد هوش مصنوعی را ارائه دهند. جدا از عملکرد عالی هوش مصنوعی، لپ‌تاپ‌ها همچنین به نرم‌افزار جامع و خدمات بهینه‌سازی شده از بیش از 100 سازنده نرم‌افزار مستقل مجهز خواهند شد تا از بهره‌وری بهتر اطمینان حاصل کنند.

MSI Venture Series

MSI همچنین یک مجموعه کاملاً جدید به نام “Venture” معرفی کرده است که لپ تاپ های تجاری و بهره وری بیشتری را به ارمغان می آورد. اینها لپ تاپ هایی هستند که با پردازنده های Lunar Lake Core Ultra Series 2 اینتل که به تازگی راه اندازی شده اند و در اندازه های صفحه نمایش 14 تا 17 اینچی در دسترس خواهند بود. این لپ‌تاپ‌ها دارای پنل‌های OLED با 100% فضای رنگی DCI-P3 برای بازتولید رنگ‌های زنده و کنتراست فوق‌العاده بالا برای تصاویر بصری جذاب خواهند بود.

لپ‌تاپ‌های سری Venture به شارژ 100 واتی USB-C مجهز می‌شوند، این اطمینان را می‌دهد که لپ‌تاپ‌ها علاوه بر اینکه عمر باتری بسیار بالاتری نسبت به لپ‌تاپ‌های نسل قبلی دارند، می‌توانند سریع شارژ شوند. لپ‌تاپ‌های مخاطره‌آمیز با راه‌حل‌های هوش مصنوعی انحصاری MSI و موتور AI برای کارهای مختلفی مانند تنظیم نور عملکرد، صدا، تصویر و غیره با استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌شوند.

لپ تاپ های بازی، کسب و کار و بهره وری

لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به پردازنده‌های AMD Ryzen AI 300 شامل Stealth A16 AI+، Summit A16 AI+، Prestige A16 AI+، و Creator A16 AI+ هستند. این لپ‌تاپ‌ها نسبت به پردازنده‌های قبلی AMD Ryzen 2.8 برابر TOP بیشتری ارائه می‌کنند و برای بازی و بهره‌وری آماده هستند. Stealth A16 AI+ و Creator A16 AI+ با تجهیز آنها به پردازنده‌های Ryzen AI 300 همراه با کارت‌های گرافیک سری RTX 40 NVIDIA برای علاقه‌مندان به گیمرها طراحی شده‌اند.

d984d9bed8aad8a7d9bed987d8a7 d988 d984d9bed8aad8a7d9bed987d8a7db8c daafdb8cd985db8cd986daaf d986d8b3d984 d8a8 66d81b024a992

با وجود سخت‌افزار قدرتمند، لپ‌تاپ‌ها از بدنه‌ای باریک و سبک از طریق شاسی آلیاژی منیزیم-آلومینیوم بهره می‌برند تا ظاهری باکیفیت به لپ‌تاپ‌ها بدون افزودن وزن زیاد ببخشند. به طور مشابه، Summit A16 AI+ و Prestige A16 AI+ نیز لپ‌تاپ‌های سبک وزنی هستند اما نرم‌افزار AI-drive انحصاری MSI، MSI AI Engine و MSI AI Noise Cancellation Pro را برای بارهای کاری مختلف ارائه می‌دهند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا