Dragon Quest III HD-2D Remake Gamescom Hands-On Preview – Pixel Excellence

Dragon Quest III HD-2D Remake Gamescom Hands-On Preview – Pixel Excellence

Dragon Quest III HD-2D Remake مدتی است که در دست ساخت بوده است، و چند سالی از زمان معرفی آن طول کشید تا اولین نگاه درست به اولین نسخه از مجموعه‌ای از بازسازی‌ها که به بازیکنان اجازه می‌دهد برای تجربه کامل سه گانه Erdrick در سخت افزار بازی مدرن. با نزدیک شدن به بازی، Square Enix به ما فرصتی داد تا بازی را در طی گیمزکام در یک جلسه کوتاه امتحان کنیم که نشان داد چگونه بازی در حال قرار گرفتن در میان بهترین بازی‌های HD-2D تا کنون است.< /p>

نمایش گیمزکام 2024 بازیکنان را چند ساعت به ماجراجویی در شهر روماریا انداخت، به‌ویژه در Monster Arena، که برای بازسازی بازسازی شده است تا بازیکنان بتوانند نقش فعال‌تری در مبارزه هیولا علیه هیولا داشته باشند. برنده شدن در مسابقات آیتم های مفیدی را برای قهرمان و همراهانش فراهم می کند، بنابراین من انتظار دارم که بیش از چند بازیکن چند ساعت را در اینجا صرف تلاش برای دریافت همه جوایز کنند.

وقتی کارم در Monster Arena تمام شد، این فرصت را داشتم که شهر روماریا را کاوش کنم و با پادشاه صحبت کنم که قهرمان را به خدمت می گیرد تا تاج خود را از دزدانی که آن را دزدیده اند پس بگیرد. پس از پذیرفتن این کار، کمی بیشتر شهر را گشتم، وسایل لازم را تهیه کردم، اسلحه و تجهیزات بهتری برای اعضای حزبم خریدم و از تفریحات عالی شهر به سبک HD-2D قدردانی کردم. بازی به طور کلی سرزنده و پر جنب و جوش به نظر می رسید، به خصوص در Nintendo Switch OLED، جایی که رنگ ها واقعاً باورنکردنی به نظر می رسیدند.

علیرغم اینکه درخواست پادشاه را پذیرفته بودم، تصمیم گرفتم سرگردان باشم و ببینم نسخه نمایشی Dragon Quest III HD-2D Remake چه چیز دیگری برای ارائه دارد. من در نهایت چند سیاهچال را به طور خلاصه در اطراف روماریا کاوش کردم و با چند دشمن مبارزه کردم. سیستم مبارزه نوبتی بازی اصلی تقریباً دست نخورده باقی مانده است، اگرچه اکنون کاراکترها هنگام انتخاب دستورات روی صفحه ظاهر می شوند. برخی از موارد مورد استقبال عبارتند از توانایی سرعت بخشیدن به مبارزات، که مطمئناً به سرعت بازی کمک زیادی می کند، اگرچه به نظر من نرخ برخورد در بیشتر موارد منصفانه است، و توانایی تنظیم تاکتیک ها و تغییر تنظیمات نبرد خودکار، که باید برخوردهای تصادفی را حتی سریعتر تکمیل کند. همانطور که یکی از اعضای حزب من با حرفه جدید Monster Wrangler آمد، من توانستم به طور خلاصه برخی از توانایی های آن را امتحان کنم و به اندازه کافی قدرتمند احساس می کردم. به طور کلی، مشکل در سطح پایینی بود، اما به احتمال زیاد به دلیل شخصیت های سطح بندی شده ای بود که برای نسخه نمایشی ارائه شده بود. بازی نهایی دارای تنظیمات دشواری چندگانه خواهد بود، بنابراین بازیکنان به راحتی می توانند سطح دشواری کلی را با سطح مهارت خود تنظیم کنند.

با بازی Dragon Quest III سال‌ها پیش، واقعاً نمی‌توانم بگویم که آیا تغییرات بزرگی در مکان‌ها، مکان‌های صندوق گنج و موارد مشابه در بازسازی صورت گرفته است یا خیر، اما با این حال، غیرقابل انکار است که Dragon Quest III HD-2D Remake احتمالاً نوار جدیدی را برای بازسازی های وفادار JRPG های کلاسیک ایجاد می کند. خوشبختانه، زمان زیادی طول نمی کشد تا بتوانید عمیق تر به داستان اورتگا و فرزندش بپردازید، زیرا این بازی تنها چند ماه دیگر در 14 نوامبر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس عرضه می شود. و Nintendo Switch در سراسر جهان.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل