آیفون 16 پرو مکس چیزهای زیادی در مورد اندازه و ابعاد گلکسی اس 25 اولترا خواهد گفت، لیکر پیشنهاد می کند که پرچمدار سامسونگ «فوق العاده تر» باشد.

آیفون 16 پرو مکس چیزهای زیادی در مورد اندازه و ابعاد گلکسی اس 25 اولترا خواهد گفت، لیکر پیشنهاد می کند که پرچمدار سامسونگ «فوق العاده تر» باشد.

اپل قرار است مدل‌های iPhone 16 و iPhone 16 Pro را به بازار عرضه کند بعدی هفته، و ما منتظر تغییرات اساسی در پرچمداران هستیم. از سوی دیگر، سامسونگ نیز در حال آماده شدن برای عرضه نسخه خود از رقیب آیفون 16 پرو مکس است که شایعه شده است که جنبه های طراحی کم و بیش یکسانی را ارائه می دهد. گلکسی اس 25 اولترا در اوایل سال آینده عرضه خواهد شد، اما ما ایده خوبی از ظاهر آن داریم. یک افشاکننده دلایل خود را بیان کرده است که چرا آیفون 16 پرو مکس از نظر طراحی چیزهای زیادی در مورد Galaxy S25 Ultra می گوید.

لیکر جزئیات شباهت‌های بین آیفون 16 پرو مکس و گلکسی اس 25 اولترا را به اشتراک می‌گذارد و می‌گوید پرچم‌دار سامسونگ «اولتراتر» خواهد بود

Leaker Ice Universe در X بیان می‌کند که عرضه آیفون 16 پرو مکس چیزهای زیادی در مورد طراحی و اندازه گلکسی S25 آینده سامسونگ خواهد گفت. فوق العاده او در ادامه به اشتراک گذاشت که این دو دستگاه دارای یک اندازه نمایشگر خواهند بود که برای آیفون 6.9 اینچ گزارش شده است. به نظر می رسد سامسونگ از نظر اندازه نمایشگر همان مسیر را دنبال می کند، اما این تنها جنبه ای نیست که این دو دستگاه به اشتراک می گذارند.

آیفون 16 پرو مکس از نظر طول، عرض و ارتفاع با گلکسی اس 25 اولترا مطابقت دارد و این دو دستگاه را از نظر اندازه و فرم تقریباً یکسان می کند. اخیراً گزارش شده است که مدل‌های آیفون 16 پرو دارای باریک‌ترین حاشیه‌ها در هر گوشی هوشمندی خواهند بود و در حالی که این مورد استقبال است، سامسونگ به زودی با پرچمدار Ultra خود به این گروه خواهد پیوست. در حال حاضر، ما از ضخامت قاب رسمی مطلع نیستیم، بنابراین برای نتیجه گیری آگاهانه باید منتظر انتشار نهایی باشیم.

خروج از نسخه موبایل