OnePlus 13 می تواند یکی از اولین دستگاه هایی باشد که چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 را در اوایل اکتبر عرضه می کند.

OnePlus 13 می تواند یکی از اولین دستگاه هایی باشد که چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 را در اوایل اکتبر عرضه می کند.

وقتی نوبت به رونمایی از گوشی های پرچمدار خود می رسد، وان پلاس معمولاً شروع هر سال را انتخاب می کند، اما به نظر می رسد با OnePlus 12 که در دسامبر سال گذشته در چین عرضه شد، این موضوع تغییر کرده است. جامعه فناوری چشمان خود را به مدل بعدی دارد، که انتظار می‌رود یک پنجره راه‌اندازی حتی زودتر از آن پیش برود. اکنون افشاگری‌ها ادعا می‌کنند که عرضه OnePlus 13 زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در چین اتفاق می‌افتد.

طبق گزارش‌ها، OnePlus 13 زودتر از آنچه انتظار می‌رفت راه‌اندازی می‌شود، زیرا می‌توانیم شاهد عرضه اولیه در اوایل اکتبر باشیم

با توجه به اینکه وان پلاس برای عرضه مدل پرچمدار بعدی خود آماده می شود، به نظر می رسد شایعات در مورد اینکه مدل جدید چه چیزی به همراه خواهد داشت و به احتمال زیاد چه زمانی معرفی خواهد شد، به گوش می رسد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این شرکت حسگرهای اثرانگشت اولتراسونیک را ارائه می‌کند و به طور بالقوه هنگام طراحی در جهت دیگری حرکت می‌کند. اکنون، طبق یک افشای جدید، OnePlus 13 ممکن است در اوایل اکتبر رونمایی شود.

طبق ایستگاه چت دیجیتال، OnePlus قصد دارد OnePlus 13 خود را در ماه اکتبر تا نوامبر در چین عرضه کند. همزمان چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهد شد. با توجه به الگوی قبلی خود، OnePlus ممکن است اولین تراشه ای باشد که این تراشه را برای گوشی های پرچمدار خود استفاده می کند.

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد عرضه جهانی OnePlus 13 در اختیار داریم، اما گمانه زنی ها جزئیات زیادی را در مورد اینکه این دستگاه با چه امکاناتی بسته بندی می شود، ارائه کرده است. OnePlus نامی است که به دلیل سرعت شارژ و قدرتی که برای دستگاه های پریمیوم ارائه می دهد شناخته شده است و با توجه به اینکه OnePlus 13 به زودی عرضه می شود، این شرکت قصد دارد سرعت شارژ سریعتر و باتری را تا 6000 میلی آمپر ساعت ارائه دهد. باتری می تواند شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 وات را تحمل کند.

طبق گزارش‌ها، OnePlus با خلاص شدن از لولای سبک خانوادگی و انتخاب ظاهری شیک‌تر و جذاب‌تر، از طراحی کلاسیک مدل جدید فاصله می‌گیرد. همچنین صحبت هایی در مورد استفاده از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک وان پلاس 13 بر حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و بهبود تجربه، به خصوص در شرایط کم نور وجود دارد. می‌بینیم که این سوئیچ به روند گسترده‌تری گسترش می‌یابد زیرا شیائومی نیز گزارش شده است در حال حرکت به سمت این فناوری پیشرفته برای دستگاه های آینده خود است تا تجربه اسکن را یکپارچه تر کند.

OnePlus همچنین انتظار می رود که دارای طرح دوربین سه گانه و دارای رتبه IP68 باشد. با این خبر که OnePlus 13 یکی از اولین دستگاه هایی است که با Snapdragon 8 Gen 4 SoC معرفی می شود، ما هیجان زده هستیم که ببینیم دستگاه جدید چه ارتقاءهای دیگری را ارائه می دهد. ما هنوز هیچ تایید رسمی نشنیده ایم، اما طبق آنچه شنیده ایم، OnePlus 13 ممکن است به زودی عرضه شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل