گزارش شده است که OpenAI در حال کار بر روی آوردن 8 صدای جدید برای ChatGPT با هدف به حداقل رساندن شکاف بین یک انسان و یک چت بات است.

گزارش شده است که OpenAI در حال کار بر روی آوردن 8 صدای جدید برای ChatGPT با هدف به حداقل رساندن شکاف بین یک انسان و یک چت بات است.

به نظر می‌رسد که OpenAI به طور تهاجمی در حال توسعه فناوری هوش مصنوعی خود با تقویت مداوم ChatGPT با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید است. مدت زیادی از معرفی حالت صدای پیشرفته توسط این شرکت نمی گذرد که با چهار صدای از پیش تعیین شده ارائه می شود: Juniper، Ember، Cove و Breeze. هدف آن ارائه تجربه‌ای شبیه انسان به کاربران با ابزاری است که برای تفسیر احساسات و موقعیت‌های مختلف مجهزتر است. این شرکت در اینجا متوقف نمی‌شود، زیرا طبق گزارش‌ها در حال کار بر روی آوردن صداهای اضافی برای کاربران ChatGPT است تا تجربه آنها را طبیعی‌تر و یکنواخت‌تر کند.

گفته می‌شود که OpenAI هشت صدای جدید را برای ChatGPT ارائه می‌کند که بر طبیعی‌تر بودن تمرکز دارند و به صداهای غیرکلامی و حیوانات گسترش می‌یابند

ChatGPT OpenAI در چند وقت اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده است، زیرا چت ربات هوش مصنوعی به دلیل ویژگی‌ها و پیشرفت‌هایی که دائماً ارائه می‌کند و تمایز بین چت‌بات‌ها و انسان‌ها را با واقعی‌تر و واقعی‌تر از بین می‌برد، تبدیل به یک مورد استفاده برای کاربران شده است. گفتگوهای متنی کاربرانی که دست خود را روی حالت صوتی پیشرفته و چهار صدای از پیش تعیین شده همراه با آن امتحان کردند و می‌خواهند این ابزار را بیشتر کاوش کنند، از اینکه شرکت روی صداهای جدید کار می‌کند تا تنوع بیشتری ایجاد کند و صداهای بیشتری را ارائه دهد، آسوده خاطر می‌شوند.

OpenAI می داند که کار با چهار گزینه صوتی می تواند محدود کننده باشد و این نیاز را برآورده کند. اکنون هشت صدای دیگر را به ChatGPT می‌آورد، که اکنون مجموع گزینه‌های صوتی را به دوازده می‌رساند و به کاربران تنوع زیادی برای انتخاب می‌دهد. مطابق کاتالوگ تست، آخرین گزارش مهندسی معکوس به ما بینشی از گزینه های صوتی جدیدی که به زودی ارائه می شوند، می دهد. صداهای جدید در کنار صداهای موجود، یعنی Fathom، Maple، Glimmer، Orbit، Harp، Vale، Ridge، Rainbow و Reef خواهند آمد.

خروج از نسخه موبایل