اخبار روزاقتصاد

ریپل و کرونوس نوآوری‌های صنعت مالی را پیشرو می‌کنند زیرا Qubetics از طریق لیست سفید خود اعتماد سرمایه‌گذاران را به دست می‌آورد

ریپل و کرونوس نوآوری‌های صنعت مالی را پیشرو می‌کنند زیرا Qubetics از طریق لیست سفید خود اعتماد سرمایه‌گذاران را به دست می‌آورد

آیا به دنبال یک ارز دیجیتال پایدار برای یک فرصت سرمایه گذاری بلند مدت هستید؟ در حالی که بازار کریپتو در یک روند نزولی بوده است، برخی از دارایی های کریپتو همچنان ارزش خود را برای سرمایه گذاران حفظ می کنند. Qubetics (TICS)، جدیدترین شرکت کننده در بازار، شروع به جلب توجه سرمایه‌گذاران و اعتماد قابل توجهی در لیست سفید خود کرده است. لیست سفید Qubetics به کاربران این امکان را می دهد که در یک انقلاب ارز دیجیتال آتی شرکت کنند و در عین حال از مزایای انحصاری بهره مند شوند. 

سهولت دسترسی و راحتی که این نهادها به ارمغان آورده اند، فعالیت بازار را احیا کرده است.

هر پلتفرم نوآوری هایی مانند سیستم پرداخت کرونوس و ریپل و پتانسیل TICS برای تبدیل شدن به ارز دیجیتال بزرگ بعدی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. این ممکن است بهترین زمان برای سرمایه گذاران باشد تا سرمایه گذاران اولیه در لیست سفید شوند و انگیزه های اولیه انحصاری را به دست آورند.

لیست سفید Qubetics با مزایای انحصاری توجه بازار را به خود جلب می کند

Qubetics (TICS) جدیدترین شرکت کننده در بازار ارزهای دیجیتال است و با لیست سفید و مزایای خود شروع به تبدیل شدن به تیتر خبرها کرده است. لیست سفید Qubetics مشوق‌های انحصاری اعضا را برای کسانی که به عنوان سرمایه‌گذاران اولیه می‌پیوندند به ارمغان می‌آورد. این پلتفرم با لیست سفید، وعده قیمت رقابتی و بازگشت سرمایه عظیم در آینده، فرصت های سرمایه گذاری برابر را برای همه به ارمغان می آورد. 

Qubetics مزایای دسترسی زودهنگام را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد که به آنها کمک می‌کند تا از تمام اطلاعات مربوط به پلتفرم به‌روز بمانند. آنها این اطلاعات را 48 ساعت قبل از اعلام عمومی از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد. این ایمیل حاوی تمام اخبار و به‌روزرسانی‌های لازم است که به کاربران کمک می‌کند قبل از پیش‌فروش، دست بالا را به دست آورند. مزایای دسترسی زودهنگام، قیمت‌های رقابتی و بازدهی کلان نقاط عطفی هستند که Qubetics برای تصمیم‌گیری مالی هوشمندانه به ارمغان می‌آورد. 

انتقالات سریع توسط Ripple در خدمت نیازهای صنعت مالی

ریپل یک شبکه انتقال پول است که برای پاسخگویی به نیازهای صنعت خدمات مالی طراحی شده است. XRP ارز رمزنگاری شده بومی ریپل است که بر اساس ارزش بازار در لیست ارزهای دیجیتال برتر قرار گرفته است. ریپل به عنوان یک سیستم تسویه پرداخت و یک صرافی برای پردازش تراکنش های جهانی طراحی شده است. این پلتفرم یک شریک قابل اعتماد بین دو طرف است، زیرا شبکه تأیید می کند که تبادل به خوبی انجام شده است. XRP یک ارز دیجیتال است که بر روی دفتر کل XRP اجرا می شود و برای تسهیل کاربران ریپل استفاده می شود. XRP برای سرمایه گذاری، مبادله با ارزهای دیجیتال دیگر یا به عنوان یک رسانه مالی در Ripple استفاده می شود.

Cronos اهداف جاه طلبانه را برای گسترش انجمن Web3 تعیین می کند و DeFi را تقویت کنید

Cronos (CRO) یک ارز دیجیتال است که به‌عنوان یک بلاک چین سریع و قابل همکاری برای تبادل ارزهای دیجیتال Crypto [dot]com طراحی شده است. ایده پشت توسعه CRO این بود که جامعه Web3 را به طور انبوه گسترش دهد و در عین حال از امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، NFT، بازی و Metaverse پشتیبانی کند. این برنامه از این برنامه ها بدون هیچ واسطه ای در حال اجرا بر روی بلاک چین های مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می کند. این پشتیبانی از کاربران Web3 را فراهم می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد برنامه‌ها و دارایی‌های رمزنگاری را از زنجیره‌های دیگر با هزینه کم و نهایی سریع منتقل کنند. 

پروتکل قابلیت همکاری به زنجیره‌های بلوکی اجازه می‌دهد تا برای انتقال داده، ارزش و اطلاعات با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این کار را بدون هیچ مشکلی در مقیاس بندی که اکثر ارزهای دیجیتال با آن مواجه هستند انجام می دهد. 

AD 4nXe1Ofr1wBVBBU9buX61wbItxE33f4MC6aSGuppm1tKp3s68kxMOSuYpOMPa3MEo3MHh2J4I2dsxKRXPaEUmj1Yj2N8e2Bxxwu6o3alxw7qvmG4aTQOMbvoye1YCtxWlWZYl85x7VMdPsIgSZf3Pcu2TQo73QTiia9 sR0lYiA?key=053DrhpIaK Gd 8CIhwkA

چگونه در لیست سفید Qubetics عضو شوید

  • از وب‌سایت Qubetics.
  • آدرس ایمیل خود را در فیلد مشخص شده وارد کنید.
  • برای تکمیل ثبت نام خود، روی “پیوستن به لیست سفید” کلیک کنید.
  • بلافاصله پس از ثبت نام، یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد.
  • یک ایمیل یادآوری 48 ساعت قبل از شروع پیش فروش ارسال می شود.

نتیجه گیری

XRP، CRO، و Qubetics به علاقه مندان و سرمایه گذاران رمزنگاری فرصتی برای سرمایه گذاری ارزشمند در این شرایط بازار پایین داده اند. در حالی که XRP و CRO سهم خود را از ارزش بازار دارند، لیست سفید Qubetics فرصتی برای سرمایه گذارانی است که از مزایای سرمایه گذاری اولیه سودآور برخوردار هستند. 

پیوستن به لیست سفید اکنون قیمت رقابتی و مزایای دسترسی زودهنگام را برای کاربران به ارمغان می آورد. این ممکن است بهترین فرصت برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذار در یک انقلاب ارز دیجیتال آینده و کسب سود باشد. 

امروز به لیست سفید Qubetics بپیوندید:

Qubetics: https://qubetics.

ریپل: https://ripple.com/کرونوس: https ://cronos.org/

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا