رندر ماکت پلی‌استیشن 5 پرو، نمای جدیدی از طراحی لو رفته کنسول ارائه می‌کند

رندر ماکت پلی‌استیشن 5 پرو، نمای جدیدی از طراحی لو رفته کنسول ارائه می‌کند

یک ماکت رندر جدید پلی استیشن 5 پرو به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد و نمای جدیدی از طراحی کنسول ارائه کرد که لو رفت هفته گذشته.

همانطور که در X توسط NIB، رندر بر اساس طرح لو رفته توسط billbil-kun توسط کاربر Reddit Dramatic_Experience 6 ایجاد شده است و یک مدل کامل با درایو دیسک را نشان می دهد. به گفته این افشاگر، هنوز مشخص نیست که چنین مدلی عرضه خواهد شد یا خیر، زیرا بسته بندی که آنها موفق شده اند نگاهی به آن بیندازند، تنها کنسول بدون درایو دیسک را نشان می دهد. با قضاوت از طرح به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر، این رندر بسیار دقیق به نظر می رسد، اگرچه مطمئناً تفاوت های بیشتری در طراحی نهایی با رندر و سیستم پایه وجود خواهد داشت.

مهم‌ترین تفاوت‌هایی که پلی‌استیشن 5 پرو نسبت به مدل پایه خواهد داشت، همگی زیر کاپوت است. به گفته یکی از افشاگران معروف AMD، عملکرد سیستم از نظر شطرنجی و سریعتر نزدیک به 7700 XT خواهد بود. در ردیابی پرتو. این کنسول همچنین از PlayStation Super Spectral Resolution Upscaler پشتیبانی می‌کند، که گفته می‌شود به کنسول احساس 100٪ سریعتر از مدل پایه.

پلی استیشن 5 پرو هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما اعلامیه باید در گوشه و کنار باشد. ما شما را در اسرع وقت در جریان سیستم قرار خواهیم داد، بنابراین منتظر آخرین اخبار باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل