حرکات جسورانه MANTRA: به زودی انتظار افزایش صعودی 45-50 درصدی را داریم

حرکات جسورانه MANTRA: به زودی انتظار افزایش صعودی 45-50 درصدی را داریم

  • همکاری زنجیره ای MANTRA با MAG Group و RWA Inc. در حال تسریع پذیرش توکن سازی RWA است.
  • MANTRA بودجه ۱۱ میلیون دلاری را برای گسترش عملیات، با تمرکز بر راه‌حل‌های توکن‌سازی RWA سازگار و مقیاس‌پذیر تضمین می‌کند.

در طول جهش مداوم در بازار ارزهای دیجیتال، توکن Mantra (OM) با سودهای دو رقمی به یکی از برترین برندگان امروز تبدیل شده است. تا زمان نگارش، توکن OM در حدود 0.9957 دلار معامله می‌شد که 12.19% در 24 ساعت گذشته افزایش داشت و خود را به طور بالقوه شکست می‌داد. فراتر از آستانه $1، که قبلاً امروز دوباره آزمایش کرده است.

افزایش حجم، پیش‌بینی‌های صعودی را برای توکن OM ایجاد می‌کند 

علاوه بر این، حجم معاملات توکن OM بیش از 90 درصد افزایش یافته و به 21 میلیون دلار رسیده است و آن را به یکی از بهترین توکن‌های امروزی تبدیل کرده است. این حرکت صعودی علاقه تحلیلگر مشهور World of Charts را برانگیخته است، او بیان کرد که “شکست پرچم صعودی OM قبلاً تایید کرده است. و اینکه او انتظار دارد 45 تا 50 درصد سود داشته باشد.

منبع: World of Charts on X

از سوی دیگر، CNF دارای نشان داد که MANTRA Chain با گروه MAG برای توکنیز کردن 500 میلیون دلار دارایی املاک و مستغلات شریک شده است. سرمایه‌گذاران در این کسب‌وکار می‌توانند بازدهی استیبل‌کوین تا 8 درصد و همچنین مزایای بالقوه از توکن‌های OM کسب کنند.

این پروژه به دقت خود را به عنوان یک رهبر در این زمینه، با تاکید ویژه بر مناطق حیاتی از جمله خاورمیانه و آسیا، قرار داده است.

عملیات MANTRA توسط MANTRA پشتیبانی می شود Chain، یک بلاک چین لایه 1 که منحصراً برای صدور، تجارت و مدیریت امن دارایی‌های دنیای واقعی رمزگذاری شده (RWA) در نظر گرفته شده است. این دارایی ها شامل املاک و مستغلات، سهام خصوصی، آثار هنری و خزانه است.

یک پیشرفت قابل توجه در این زمینه، همکاری MANTRA با RWA Inc. است که می‌خواهد پذیرش توکنیزاسیون RWA با ارائه یک اصطکاک و تنظیم شده پلت فرمی برای انتقال دارایی های دنیای واقعی به بلاک چین.

این همکاری بر اهمیت رعایت مقررات، که برای جذب سرمایه‌گذاران نهادی و تقویت اعتماد به اکوسیستم ضروری است، تأکید می‌کند.

علاوه بر آن، MANTRA 11 میلیون دلار بودجه برای بهبود زیرساخت های خود و گسترش عملیات خود در هنگ کنگ و امارات دریافت کرده است.

این بودجه برای بهبود توانایی پلتفرم برای ارائه راه‌حل‌های منطبق و مقیاس‌پذیر برای توکن‌سازی RWA طراحی شده است، که به هدف بزرگ‌تر تبدیل کردن نماد دارایی به عنوان سنگ بنای سیستم مالی جهانی کمک می‌کند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل