مدیر عامل Binance نیجریه را به دلیل رفتار غیرانسانی با مدیران بازداشت شده محکوم کرد

مدیر عامل Binance نیجریه را به دلیل رفتار غیرانسانی با مدیران بازداشت شده محکوم کرد

بایننس مدیر عامل ریچارد تنگ دولت نیجریه را به دلیل رفتار خشن با تیگران گامباریان – مجری آمریکایی بازداشت شده صرافی که مقامات از فوریه بازداشت کرده اند – محکوم کرده است.

پست 3 سپتامبر در X، Teng یک ویدیوی ویروسی را برجسته کرد که گامبریان را در حال تلاش برای ورود به دادگاه نشان می‌داد و بیان کرد:

«این رفتار غیرانسانی با تیگران باید پایان یابد. باید به او اجازه داده شود برای معالجه پزشکی به خانه برود و در کنار خانواده‌اش باشد.»

«من یک فرد بی‌گناه هستم»

این ویدیوی ویروسی نشان می‌دهد گمباریان لنگ لنگان وارد دادگاه ابوجا در 2 سپتامبر می شود. علیرغم درخواست او برای داشتن ویلچر، مقامات زندان خواسته های او را رد کردند و او را مجبور کردند که پای چپ خود را پشت سر خود بکشد.

به ویژه، تلاش او برای استفاده از ویلچر. افسر پشتیبانی نیز رد شد و او را مجبور کرد که به یک عصا تکیه کند. گمباریان در پاسخ به این اقدامات اظهار تاسف کرد:

«به [نگهبان زندان] گفته شد که به من کمک نکند. او گفت دستورالعملی وجود دارد – این اشتباه است. چرا نمی توانستم از ویلچر لعنتی استفاده کنم؟ این یک نمایش است. من یک آدم بیگناه تند تند هستم. چرا با من این کار را می‌کنید؟»

ناظران خاطرنشان کردند که محتوای ویدیو با نگرانی‌های خانواده گمباریان مطابقت دارد، که مکرراً اعلام کرده‌اند که سلامتی وی در بازداشت نیجریه بدتر شده است.

در 2 سپتامبر، تیم حقوقی گمباریان یک درخواست وثیقه جدید به دلایل پزشکی ارائه کرد. آنها از قاضی خواستند که او را آزاد کند تا بتواند برای شرایطی که در زندان ایجاد کرده، از جمله مالاریا، ذات‌الریه، ورم لوزه‌ها و فتق دیسک که باعث درد شدید و تقریباً بی‌حرکت شده است، درمان شود.

اما، کمیسیون جرایم اقتصادی و مالی نیجریه (EFCC) با درخواست وثیقه مخالفت کرد و مدعی شد که گامبریان در وضعیت نامناسبی قرار ندارد.

قاضی از آن زمان دستور داده است که گامبریان اجازه استفاده از ویلچر را داشته باشد و این پرونده ادامه دارد. در 4 سپتامبر.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل