21Shares بیت کوین پیچیده شده 21BTC را در اتریوم در میان چالش های WBTC راه اندازی کرد

21Shares بیت کوین پیچیده شده 21BTC را در اتریوم در میان چالش های WBTC راه اندازی کرد

طبق بیانیه 3 سپتامبر، 21.co، شرکت مادر 21Shares ، محصول Wrapped Bitcoin (21BTC) خود را در بلاک چین اتریوم معرفی کرده است.

این شرکت اعلام کرد که با Flow Traders، یک بازارساز پیشرو جهانی، همکاری می‌کرد تا محصولی را راه‌اندازی کند که به مشتریان «آرامش ذهنی هنگام کشف برنامه‌های غیرمتمرکز و فرصت‌های جدید در بلاک چین اتریوم» بدهد.

اهداف 21BTC 21.co. از محصولات رقیب در بازار متفاوت است زیرا دارایی های زیربنایی را به طور ایمن در سردخانه ذخیره می کند و نیاز به پل را از بین می برد.

Eliezer Ndinga، رئیس استراتژی و توسعه کسب و کار در 21.co، اظهار داشت:< /p>

“به‌عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان ETPهای رمزنگاری‌شده، بهترین شیوه‌های مدیریت دارایی سختگیرانه و برتری عملیاتی خود را به دنیای دارایی‌های بسته‌بندی شده، شامل متولیان درجه یک سازمانی و پروتکل‌های امنیتی.”

بسته‌بندی‌های بیت‌کوین توکن‌های ERC-20 هستند که توسط BTC پشتیبانی می‌شوند و صادر شده‌اند. در بلاک چین های مختلف، یک به یک توسط BTC پشتیبانی می شود و توسط یک متولی متمرکز نگهداری می شود. برای بازخرید، دارندگان توکن ها را می سوزانند تا بیت کوین بومی دریافت کنند، در حالی که ضرب کردن شامل سپرده گذاری بیت کوین بومی برای دریافت توکن ها است.

WBTC با مشکلاتی مواجه است

راه اندازی 21BTC همزمان با چالش های پیش روی WBTC است. ، محبوب ترین بسته بندی بیت کوین با ارزش بازار تقریباً 9 میلیارد دلار.

در طول ماه گذشته، WBTC به دلیل مشکلات مربوط به BitGo و TRON بنیانگذار جاستین سان. در 9 آگوست، BitGo اعلام کرد که قصد دارد کنترل WBTC را به یک سرمایه‌گذاری مشترک با پلتفرم نگهبانی رمزارز BiT Global و Sun منتقل کند.

این اعلامیه نگرانی‌هایی را در جامعه به‌ویژه در مورد مشارکت Sun در پروژه ایجاد کرد.< /p>

در پاسخ، پروتکل وام دهی Sky (سابق MakerDAO) به جلوگیری از استقراض کاربران جدید در برابر WBTC و تقاضا برای دارایی کاهش یافت. داده‌ها Dune Analytics نشان می‌دهد که عرضه WBTC در ماه گذشته بیش از 1000 توکن کاهش یافته است که سومین تغییر منفی ماهانه در سال جاری است.

در پرتو این تحولات، چندین رقیب، از جمله Coinbase، به دنبال به چالش کشیدن BitGo تسلط بر بازار. علاوه بر این، آستانه پروتکل DeFi ادغام را پیشنهاد کرده است توکن BTC “wrapper”، tBTC، با WBTC در تلاش برای صرفه جویی در محصول محبوب تر BTC.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل