مقایسه نمایشگر سری X اپل واچ نشان می‌دهد که پوشیدنی‌های آینده دارای صفحه‌نمایش تخت، اما تفاوت اندازه ناچیز بین نسخه فعلی خواهند بود.

مقایسه نمایشگر سری X اپل واچ نشان می‌دهد که پوشیدنی‌های آینده دارای صفحه‌نمایش تخت، اما تفاوت اندازه ناچیز بین نسخه فعلی خواهند بود.

انتظار می‌رود اپل واچ سری X در جریان رویداد 9 سپتامبر ‘It’s Glowtime’، و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که مجموعه ای از تغییرات به ساعت هوشمند جدید برای جشن گرفتن دهمین تکرار آن برسد. با این حال، یک افشاگر صفحه نمایش ادعایی پوشیدنی آینده را به اشتراک گذاشت و در عین حال برخی مشخصات را در مورد صفحه نمایش آن نیز ارائه کرد. به طور خلاصه، برخی از شما ممکن است از چیزی که می خواهید یاد بگیرید ناامید شوید.

Apple Watch Series X تنها دارای یک ارتقاء اندازه صفحه نمایش 1 میلی متری است و این دستگاه پوشیدنی در دو مدل عرضه می شود

پیش‌بینی‌های اولیه نشان می‌داد که اپل واچ سری X در دو مدل وارد بازار می‌شود که بزرگترین نوع آن یک اندازه نمایشگر 49mm، از 45mm افزایش یافته است. متأسفانه، ماجین بو باید حامل اخبار بدی باشد، زیرا او قسمت جلویی ساعت هوشمند آینده اپل را آپلود کرد. او بیان می‌کند که اندازه نمایشگر از 45 میلی‌متر به 46 میلی‌متر برای بزرگ‌ترین نسخه افزایش می‌یابد، و کوچک‌ترین آن با افزایش اندازه صفحه‌نمایش به 42 میلی‌متر، از 41 میلی‌متر، برابری می‌کند.

برخی از رندرهای CAD قبلاً این کار را انجام می دادند و ادعا می کردند که اپل واچ سری X یک صفحه نمایش 2 اینچی خواهد داشت، اما با توجه به تصویری که در حال حاضر به آن نگاه می کنیم، به نظر نمی رسد که چنین باشد. وقتی از او پرسیده شد که آیا آن رندرهای CAD که قبلاً به اشتراک گذاشته شده بود جعلی هستند، اطلاعات دهنده پاسخ داد که او این اندازه های نمایشگر را بر اساس مواردی که دیده بود تئوریزه کرده است، به این معنی که ممکن است در مفروضات خود نادرست باشد.

خروج از نسخه موبایل