اپل علیرغم تعهد خود به ارتقای رفاه دیجیتال کاربران، علیه لایحه محدودیت های فروشگاه App لابی می کند

اپل علیرغم تعهد خود به ارتقای رفاه دیجیتال کاربران، علیه لایحه محدودیت های فروشگاه App لابی می کند

در حالی که اپل با معرفی ویژگی‌هایی مانند زمان نمایش، حالت فوکوس، و سایر پیشرفت‌هایی که امکان محدود کردن استفاده از برنامه‌ها را فراهم می‌کنند، به کار بر روی راه‌های جدید برای مبارزه با اعتیاد به گوشی‌های هوشمند اختصاص دارد، اما به طور طعنه آمیزی نیز به طور فعال با تنظیم‌کننده‌ها لابی کرده است تا محدودیت‌ها را محدود کنند. الزامات موجود در آیفون و اپ استور. رویکرد دوگانه واکنش‌های متفاوتی دریافت می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد جامعه فناوری در مورد کار فعال روی رفاه دیجیتالی کاربران و تمرکز همزمان بر به دست آوردن کنترل بیشتر بر اکوسیستم خود سردرگم است.

گفته می‌شود که اپل میلیون‌ها دلار برای شکل‌دهی مقرراتی که محدودیت‌هایی بر آیفون و اپ استور اعمال می‌کند هزینه می‌کند

Apple با کنترل اعتیاد و استفاده از گوشی‌های هوشمند بر روی ارائه ویژگی‌های بیشتر در جهت سلامت کاربر متمرکز شده است. اکنون، موضع مختلط آن باعث سردرگمی کاربران شده است، زیرا به نظر می رسد این شرکت با ابتکارات خود در تضاد است. بنا بر گزارش‌ها، در بحبوحه تلاش‌های مداوم ایالت‌های مختلف برای تنظیم استفاده از گوشی‌های هوشمند توسط نوجوانان، میلیون‌ها دلار برای کاهش محدودیت اعمال شده بر روی آیفون و اپ استور هزینه می‌کند.

براساس وال استریت ژورنال، در اوایل سال جاری، اپل تلاش های انجام شده برای اعمال محدودیت های سنی را به عقب انداخته و به یک تلاش خاص در لوئیزیانا اشاره کرده است که در آن غول فناوری مستقر در کوپرتینو گفته می شود که چهار لابی دیگر را استخدام کرده است که با قانونگذار کیم کارور تماس گرفته اند.

کارور به این تلاش‌ها پاسخ داد و گفت که به نظر می‌رسد اپل وحشت زده شده است زیرا تا زمانی که قانون‌گذار از پاسخگویی خودداری کند، این ارتباط مستمر بود. لایحه خاص برای رام کردن استفاده نوجوانان از رسانه های اجتماعی با اعمال محدودیت های سنی در فروشگاه App به جای برنامه های فردی بود.

در ادامه گزارش آمده است که کارور در مورد اینکه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز مسئولیت خود را انجام دهند قاطعانه بود، اما توسط لابی‌گر متا متقاعد شد که به جای آن، App Store محدودیت‌ها را اجرا کند و به والدین اجازه دهد جنبه محدودیت سنی را کنترل کنند. یک مکان واحد.

سخنگوی اپل با قانون پیشنهادی مخالفت کرد و آن را به عنوان تلاش متا برای منحرف کردن توجه از مسائل مربوط به ایمنی کودکان معرفی کرد. این سخنگوی ادعا کرد که اپل کنترل استفاده از برنامه را به والدین ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد آن را محدود کنند، اما اگر این اطلاعات با برنامه های شخص ثالث به اشتراک گذاشته شود، استانداردهای حریم خصوصی را به خطر می اندازد.

گفته می‌شود که قانون‌گذاران تحت فشار زیادی قرار دارند، به همین دلیل است که این لایحه فعلاً الزامات App Store را در بر نمی‌گیرد، اما ممکن است در جلسه‌ای دیگر مجدداً پیشنهاد شود. شرکت‌ها با فشار شدیدی برای حفظ رفاه دیجیتالی کاربران و در عین حال رشد و حفظ کسب‌وکارشان مواجه هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل