اخبار روزاقتصاد

بیش از 1 میلیارد دلار بیت کوین در 7 روز مبادلات را ترک کرد

بیش از 1 میلیارد دلار بیت کوین در 7 روز مبادلات را ترک کرد

داده‌های زنجیره‌ای افزایش خروجی بیت‌کوین از مبادلات ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد که تجمع احتمالی را نشان می‌دهد.

طبق داده‌های ارائه شده توسط IntoTheBlock، صرافی‌های دیجیتال متمرکز شاهد خروج خالص بیش از 16500 بیت کوین (BTC) – به ارزش بیش از 1.01 میلیارد دلار – در هفت روز گذشته. تنها در 24 ساعت گذشته حدود 2200 بیت کوین این پلتفرم ها را ترک کردند.


Over $1b worth of Bitcoin left exchanges in 7 days - 1
قیمت بیت کوین و جریان خالص مبادله – 3 سپتامبر | منبع: IntoTheBlock

داده‌های ITB نشان می‌دهد که بیشتر جریان‌های خروجی خالص در 27 اوت اتفاق افتاده است.

در 27 آگوست، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، شاهد خروج خالص 48000 بیت کوین بر اساس گزارش crypto.news بود. پلتفرم بیش از 3.7 میلیارد دلار از بیت کوین و اتریوم خارج شد (ETH ) در 30 روز.

افزایش جریان‌های خالص خروجی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران با وجود نزولی برای سپتامبر.

به ازای داده‌های ITB، کیف‌پول‌های بزرگ بیت‌کوین که حداقل 0.1 درصد از عرضه در گردش را در اختیار دارند، شاهد خروج خالص 1123 بیت‌کوین به ارزش بیش از 66.2 میلیون دلار در دو روز گذشته بوده‌اند.

گزارش crypto.news در 29 آگوست نشان می دهد که بیت کوین در صرافی های رمزنگاری ذخیره می شود به 2.38 میلیون بیت کوین کاهش یافت و به پایین ترین حد در سال 2024 رسید. این حرکت نشان می دهد که ممکن است مرحله انباشتگی شروع شده باشد.

وقتی سرمایه‌گذاران دارایی‌ها را به کیف پول‌های خود نگهداری می‌کنند، اغلب نشانه‌ای از انتظارات صعودی است. در حالی که سپتامبر معمولاً برای قیمت BTC نزولی بوده است، داده‌ها نشان می‌دهند که سود ماهانه اکتبر در 11 سال گذشته چشمگیر بوده است.

بیت کوین در این ماه یک شروع نزولی داشت اما در 24 ساعت گذشته 2.1 درصد به دست آورد. بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 58900 دلار با ارزش بازار 1.16 تریلیون دلار معامله می شود. حجم معاملات روزانه این دارایی در حال حاضر در مرز 25 میلیارد دلار قرار دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا