بانک مرکزی سوئیس دارای 500 بیت کوین است. بانک نروژ دارای 1400 بیت کوین است

بانک مرکزی سوئیس دارای 500 بیت کوین است. بانک نروژ دارای 1400 بیت کوین است

  • بانک‌های مرکزی سوئیس و نروژ از طریق ذخایر قابل‌توجه در MicroStrategy، به طور غیرمستقیم در معرض بیت کوین قرار می‌گیرند که با روند گسترده‌تر پذیرش بیت‌کوین سازمانی همسو می‌شود.
  • داروهای بیت کوین مستقیم و غیرمستقیم بانک Norges، آن را به عنوان یکی از برجسته ترین دارندگان BTC نهادی در سطح جهان معرفی می کند که نشان دهنده پذیرش رو به رشد ارز دیجیتال در بین موسسات مالی سنتی است.

Norges Bank ، مدیریت صندوق بازنشستگی دولتی نروژ، دارای 1.123 میلیون سهم MicroStrategy (MSTR) است، در حالی که بانک ملی سوئیس دارایی خود را 60٪ افزایش داد و به 466000 سهام MSTR، معادل مخفیانه حدود 500 BTC.

>

این افشاگری با پیشرفت‌های قبلی ما همراستا است بحث شد که در آن بانک های مرکزی نروژ و سوئیس به طور قابل توجهی سهام خود را در MicroStrategy افزایش دادند و در معرض غیر مستقیم بیت کوین قرار گرفتند. علاوه بر این، همانطور که در توییت امروز کالین براون فاش شد، بانک مرکزی نروژ نیز از طریق سرمایه گذاری MSTR خود تقریباً 1400 بیت کوین در اختیار دارد.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل