تحلیلگر پیش بینی می کند که بیت کوین ممکن است در این ماه قبل از رالی سه ماهه چهارم به پایین ترین حد خود برسد

تحلیلگر پیش بینی می کند که بیت کوین ممکن است در این ماه قبل از رالی سه ماهه چهارم به پایین ترین حد خود برسد

  • تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که بیت کوین در این ماه پایین‌تر خواهد بود و به دنبال آن یک رشد قوی در سه ماهه چهارم بر اساس الگوهای تاریخی رخ خواهد داد.
  • سیگنال‌های اقتصادی مانند وارونگی بازدهی خزانه‌داری و تغییرات احساسات بازار، عوامل کلیدی مؤثر بر افزایش مورد انتظار بیت‌کوین هستند.

جاش راگر، استراتژیست رمزارز، معتقد است که بیت کوین (BTC) در این ماه پس از یک اصلاح. او پیشنهاد می کند که اگرچه زمان دقیق پایین آمدن بیت کوین ممکن است نامشخص باشد، یک افزایش قوی در Q4، پشتیبانی شده توسط داده های تاریخی که بازده قابل توجهی را در این دوره در سال های نیمه گذشته نشان می دهد.

“من صادقانه می‌خواهم قبل از سه ماهه چهارم این احساسات تا حد امکان پایین باشد. معمولاً پس از بدترین احساسات ممکن (خارج از بازارهای نزولی) چرخش اتفاق می افتد.

به نظر من، نمی‌توانم سیگنالی بهتر از افرادی که درست قبل از خوب شدن اوضاع را ترک کنند، فکر کنم.»

طبق به‌روزرسانی قبلی در مورد این توسعه گزارش شده توسط CNF، Rager معتقد است که صرف نظر از تصمیم ETF، انتظار می رود بیت کوین به 100,000 دلار برسد و او نسبت به بیت کوین (BTC) بیشتر از همیشه صعودی باقی می ماند.

در همین حال، بنجامین کوون، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، با اشاره به الگوهای تاریخی بازده منفی در این ماه، نسبت به سپتامبر بالقوه سخت برای BTC هشدار داد. او همچنین به نزدیک شدن به “بازگشت” بازدهی 10 ساله و 2 ساله خزانه داری ایالات متحده اشاره می کند، سیگنالی که اغلب با تغییرات اقتصادی همراه است.

“بازده 2 ساله و 10 ساله تقریباً معکوس نشده است. اگر به 2 سال نگاه کنید، 3.921 است. 10 سال 3.907 است. بنابراین آنها واقعاً به عدم وارونگی نزدیک هستند… این احتمال وجود دارد که در ماه سپتامبر شاهد عدم وارونگی 10 ساله و 2 ساله باشید که مطمئناً می تواند اوضاع را تغییر دهد.”

این نشان می‌دهد که Cowen بر وارونگی تقریباً بازدهی 10 و 2 ساله خزانه‌داری نظارت داشته است، وضعیتی که در صورت تکمیل این ماه می‌تواند تغییرات اقتصادی قابل توجهی را نشان دهد.

او همچنین نگرانی‌هایی را در مورد عملکرد ضعیف آلت‌کوین‌ها در برابر بیت‌کوین در سپتامبر، به‌ویژه اگر فدرال رزرو با کاهش نرخ پیش‌بینی‌شده پیش‌روی کند و با رفتارهای مشابه بازاری که در چرخه گذشته مشاهده شد، مشابهت داشته باشد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 59220.35 دلار معامله می شود که در روز گذشته با کاهش 3.27% افزایش یافته است.6.26% در هفته گذشته.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل