اخبار روزاقتصاد

اخبار VET: معرفی بیوسفر VeChain – چارچوب Web3 برای راه حل های پایداری جهانی

اخبار VET: معرفی بیوسفر VeChain – چارچوب Web3 برای راه حل های پایداری جهانی

  • VeChain Biosphere که در اوایل امسال راه‌اندازی شد، به کاربران اجازه می‌دهد راه‌حل‌های مبتنی بر بلاک چین را برای چالش‌های پایداری توسعه دهند.
  • پایداری یکی از سودآورترین بخش‌های امروزی است و انرژی پاک به تنهایی ۱.۱ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۲ جذب کرده است و VeChain قلب راه‌حل‌های بلاک چین برای این بخش است.

به‌طور فزاینده‌ای روشن شده است که آینده سیاره ما به توانایی ما در اجرای پایداری بستگی دارد، و هر روز که می‌گذرد، این بخش در سطح جهانی بحرانی‌تر می‌شود. در حالی که زمانی به عنوان یک موضوع سیاسی تلقی می شد، پایداری به یک موضوع اقتصادی تبدیل شده است و تریلیون ها دلار هر سال به این بخش سرازیر می شود.

طبق یک گزارش اتحادیه جهانی سرمایه‌گذاری پایدار، سالانه بیش از 30 تریلیون دلار در سطح جهان در دارایی‌های سرمایه‌گذاری پایدار سرمایه‌گذاری می‌شود. ایالات متحده برای دهه ها رهبر جهانی بوده است، اما در زمان های اخیر، کشورهای دیگر نقش خود را ایفا می کنند. گزارش نشان داد که دارایی های پایدار تحت مدیریت در کشورهای دیگر از سال 2020 تا کنون 20 درصد افزایش یافته است.

نه تنها پول بیشتری صرف سرمایه‌گذاری‌های پایداری می‌شود، بلکه صندوق‌های پایدار اکنون از همتایان خود بهتر عمل می‌کنند. یک گزارش جداگانه توسط مورگان استنلی نشان داد که این وجوه در سال گذشته بازدهی متوسط ​​10 درصدی را به همراه داشته است که بالاتر از میانگین بازار 6.4 درصد است.

از آنجایی که پایداری در مرکز توجه قرار می‌گیرد، راه‌حل‌های بلاک چین بیش از VeChain مطرح نمی‌شوند.

VeChain Champions Sustainability

VeChain موقعیت خود را به عنوان بلاک چین جهانی برای پایداری تثبیت کرده است. به عنوان مثال، VeChain Biosphere را در نظر بگیرید—این چارچوب به کاربران اجازه می دهد راه حل های مبتنی بر بلاک چین را برای پایداری در سراسر جهان توسعه دهند.

سپس VeBetterDAO، اکوسیستم پایداری نهایی در VeChain وجود دارد. همانطور که ما گزارش شده، DAO اکنون تنها در 9 هفته به دو میلیون تراکنش رسیده است و ثابت می کند که جهان برای راه حل های بلاک چین در مبارزه وجودی برای جمع ما آماده است. آینده.

هفته گذشته، SolarWise اعلام کرد که VET را در اکوسیستم خود ادغام خواهد کرد. این شرکت اولین مزرعه خورشیدی خود را در اواخر این ماه در برزیل افتتاح می‌کند تا برای انرژی‌های تجدیدپذیر تلاش کند، و می‌خواهد VET را به‌عنوان توکن ابزار ادغام کند، و برنامه‌های خود را برای داشتن توکن‌های SUN خود کنار می‌گذارد.

طبق گفته جیک سی، رهبر ارتباطات VeChain، DAO “به طور منحصر به فردی بر روی مقابله با این فرصت اقتصادی بسیار واقعی و بسیار بزرگ متمرکز شده است.”

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا