اپل می‌خواهد آی‌پد سطح ابتدایی‌اش جایگزین رایانه باشد، زیرا روی صفحه‌کلید جادویی اختصاصی با ردیف عملکرد کار می‌کند.

اپل می‌خواهد آی‌پد سطح ابتدایی‌اش جایگزین رایانه باشد، زیرا روی صفحه‌کلید جادویی اختصاصی با ردیف عملکرد کار می‌کند.

اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه لوازم جانبی جدید Magic Keyboard برای مدل های ارزان قیمت iPad خود است تا احتمالاً فروش دستگاه را افزایش دهد و آن را به عنوان جایگزین لپ تاپ طبقه بندی کند. کمپین اپل “کامپیوتر چیست” برای آی‌پد در آن روزها جنجال‌هایی را برانگیخت و تا کنون، آی‌پد تا یک جایگزین واقعی برای لپ‌تاپ کامل نیست. برای توجیه ادعاهای خود، این شرکت در حال انجام تغییرات لازم است که آن را یک قدم به آن نزدیک تر می کند.

اپل در حال کار بر روی یک صفحه کلید جادویی برای iPad سطح پایه و خط تولید iPad Air است

اپل نسخه اصلاح شده ای از صفحه کلید جادویی را برای مدل های OLED iPad Pro معرفی کرد و در حالی که این لوازم جانبی با استقبال خوبی روبرو شد، ما مطمئناً می دانیم که مشابه مشابه برای iPad سطح پایه در دسترس نخواهد بود. این شرکت می‌تواند نسخه‌ای را معرفی کند که برای iPad رده پایین و خط تولید iPad Air کار می‌کند، که می‌تواند نشان دهد که در اندازه‌های مختلف در دسترس خواهد بود.

این خبر توسط تحلیلگر مارک گورمن در آخرین خبرنامه Power On، با اشاره به اینکه تامین کنندگان این شرکت در حال توسعه یک صفحه کلید جدید برای iPad هستند. در مورد زمان عرضه آن، تحلیلگر ادعا می کند که Magic Keyboard تا سال آینده عرضه نخواهد شد. از آنجایی که اپل مدل های ارتقا یافته iPad Air را در سال آینده با پیکربندی پردازنده جدید معرفی خواهد کرد، می توانیم انتظار داشته باشیم که این لوازم جانبی در رویداد بهار این شرکت عرضه شود.

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که صفحه‌کلید جادویی فاقد پوشش آلومینیومی باشد، اما ممکن است شباهت‌هایی با نوع طراحی‌شده برای iPad Pro OLED وجود داشته باشد. به عنوان مثال، اپل می‌تواند یک ردیف عملکرد اختصاصی روی صفحه‌کلید برای مدل‌های سطح پایه iPad معرفی کند. بقیه زبان طراحی می تواند بسیار شبیه به زبانی باشد که اپل برای مدل های M2 iPad Pro معرفی کرده است.

اپل در اوایل سال جاری آیپد پرو OLED را در رویداد بهاری خود عرضه کرد و این دستگاه از نظر پردازش و سایر موارد اضافه شده در قسمت جلویی مانند نمایشگر OLED دوتایی پشت سر هم چیزهای زیادی برای آن عرضه کرد. صفحه کلید جادویی اختصاصی برای M4 iPad Pro از آلومینیوم ساخته شده است و دارای یک ردیف عملکرد است. همچنین دارای یک ترک پد بزرگتر برای کنترل بهتر و خیلی بیشتر است. اپل به فروش نسخه قبلی کیبورد جادویی برای کاربرانی که هنوز از mini-LED iPad Pro استفاده می کنند، ادامه می دهد.

انتظار می‌رود که اپل بعد از عرضه آیفون 16 میزبان رویداد دیگری باشد، جایی که مدل‌های M4 Pro و M4 Max MacBook Pro را در کنار مک مینی بازطراحی شده. آیا فکر می کنید اپل آی مک 24 اینچی را با تراشه M4 ارتقا دهد؟

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل