شریک Ripple SBI با Metaplanet ژاپن برای مدیریت بیت کوین همکاری می کند – آیا XRP می تواند بعدی باشد؟

شریک Ripple SBI با Metaplanet ژاپن برای مدیریت بیت کوین همکاری می کند – آیا XRP می تواند بعدی باشد؟

  • شرکت مدیریت هتل ژاپنی Metaplanet، دارنده باتجربه BTC، با سرویس سرمایه گذاری رمزنگاری SBI برای تجارت و نگهداری بیت کوین شریک شده است.
  • این شراکت در راستای رعایت مقررات و کارایی مالیاتی است و با توجه به اینکه SBI یکی از شرکای اصلی ریپل است، XRP می‌تواند به زودی اضافه شود.

شرکت متپالانت، یکی از پرکارترین دارندگان بیت کوین ژاپن، در حال گسترش حضور BTC خود است زیرا به دنبال دسترسی به خدمات نگهبانی سازگار است.

Metaplanet امروز همکاری جدید با SBI VC Trade را اعلام کرد.

SBI VC Trade بازوی خدمات رمزنگاری گروه SBI، یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات مالی یکپارچه ژاپن است.

Metaplanet در اطلاعیه.

Metaplanet استراتژی مایکل سیلر در خصوص انباشت بیت کوین شرکتی در سال‌های اخیر، زیرا به دنبال تنوع بخشیدن به سبد سهام خود است. این باعث شده است که آن را “Microstrategy ژاپن” نامگذاری کنند، قصیده ای برای ارائه دهنده خدمات نرم افزاری آمریکایی که اکنون به دلیل BTC خود بیشتر از خدمات واقعی خود مشهور شده است.

در ماه ژوئیه، Metaplanet 22 BTC را خریداری کرد و کل مالکیت خود را به 225.611 BTC، به ارزش 2.25 میلیارد ین یا 13 میلیون دلار رساند.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل