تحلیلگر با وجود چالش های اخیر بازار، شکست عظیم قیمت XRP را پیش بینی می کند

تحلیلگر با وجود چالش های اخیر بازار، شکست عظیم قیمت XRP را پیش بینی می کند

  • تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد که XRP می‌تواند از یک الگوی مثلثی چند ساله جدایی قابل‌توجهی را مشاهده کند.
  • راه‌حل‌های بلاک چین ریپل به SMEها در غلبه بر چالش‌های سنتی تراکنش‌های بین‌مرزی کمک می‌کند.

علی‌رغم عملکرد نسبتاً ناامیدکننده‌اش در هفته‌های اخیر، تحلیل‌گر محبوب رمزارز Levi برای توکن XRP ریپل خوش‌بینی ابراز کرده است. در زمان نگارش این مقاله، XRP در حدود 0.5536 دلار معامله می‌شود که افت 0.43٪ در 24 ساعت گذشته و 6.41٪ کاهش یافته است. در طول هفت روز گذشته.

این افت، توکن را از سطح حیاتی 0.60 دلار که قبلاً از آن عبور کرده بود و به عنوان پشتیبانی ایجاد کرده بود، دورتر کرده است.

پیش‌بینی جسورانه XRP واکنش‌های ترکیبی را جرقه می‌زند 

تحلیل Levi، مانند تحلیل‌گران دیگر، احتمال شکست بزرگ در قیمت XRP را از یک الگوی مثلثی چند ساله طولانی نشان می‌دهد.

از لحاظ تاریخی، اگر این الگوی مثلث با موفقیت نقض شد، XRP ممکن است تا 250 دلار افزایش یابد. با این حال، به جای تکیه انحصاری بر تحلیل تکنیکال، متغیرهای بنیادی نقش اساسی در این پیش بینی صعودی خواهند داشت.

تحلیل Levi’s واکنش‌های متناقضی را از سوی کاربران در X (قبلاً توییتر) برانگیخته است، برخی ابراز اشتیاق و برخی دیگر آن را به عنوان شوخی رد می‌کنند.

از سوی دیگر، با نزدیک شدن به توافق بین ریپل و SEC، CNF قبلا نشان داد که Whale Alert یک انتقال بزرگ XRP را شناسایی کرده است که به گمانه زنی ها در میان پیروان خود دامن می زند. این انتقال شامل 54.34 میلیون توکن XRP به ارزش بیش از 30.6 میلیون دلار است.

اخیراً، همانطور که قبلاً گزارش شده، ریپل در حال ارائه راه حل های پرداخت مبتنی بر بلاک چین به بانک های محلی است و مشکلات کوچک و کوچکی را حل می کند. شرکت‌های متوسط ​​(SMEs) در حین انجام معاملات سنتی برون مرزی با آنها مواجه می‌شوند.

با رشد 50 درصدی شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که در معاملات فرامرزی شرکت می‌کنند، راه‌حل ریپل برای کاهش چالش‌هایی مانند قیمت‌های بالای تراکنش و زمان‌های پردازش ضعیف بسیار مهم است.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل