هواوی از گوشی هوشمند سه تاشو خود در 10 سپتامبر، تنها یک روز پس از معرفی سری آیفون 16 توسط اپل رونمایی می کند.

هواوی از گوشی هوشمند سه تاشو خود در 10 سپتامبر، تنها یک روز پس از معرفی سری آیفون 16 توسط اپل رونمایی می کند.

اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از سری آیفون 16 خود در طول این سال است. رویداد 9 سپتامبر ‘It’s Glowtime’، اما هوآوی تصمیم گرفته است تا ناهار رقیب خود را تنها یک روز بعد، در 10 سپتامبر معرفی کند و اولین گوشی هوشمند سه تایی جهان را معرفی کند. به نظر می رسد که غول سابق چینی ممکن است عمدا خواسته باشد. جلب توجه بخشی از توجه آیفون 16 به محصول خود، و این یک تاکتیک هوشمندانه است، به ویژه با توجه به اینکه اپل قبل از معرفی مجموعه ای از تخفیفات در محصولات مختلف، از جمله برخی از مدل های iPhone 15.

آخرین پوستر تیزر گوشی هوشمند سه تایی هواوی نشان می دهد که این تلفن هوشمند منحصر به فرد دارای دو لولای متضاد خواهد بود که به معنای واقعی کلمه Z را تشکیل می دهد

آخرین باری که گوشی هوشمند سه تایی تصویر شد، یکی از مدیران سابق هوآوی دستگاهی را در دست داشت که دارای سه پنل بسیار نازک که دارای یک برآمدگی عظیم دوربین عقب بودند. در حالی که این تصاویر ظاهراً فاش شده به ما ایده ای را در مورد اینکه چه فاکتوری از گوشی آینده انتظار داریم را به ما می دهد، تیزر تقریباً این جزئیات گریزان را نشان می دهد. همانطور که احتمالاً می توانید از تصویر زیر که ابتدا در Weibo نشان داده شده است متوجه شوید، تلفن هوشمند سه تایی دارای سه نمایشگر است که دو لولای متضاد در بین این پانل ها قرار دارند و به دستگاه اجازه می دهند شکل “Z” را تشکیل دهد.

Huawei در مورد این سخت افزار بسیار محرمانه عمل کرده است و تنها اطلاعاتی که ما به دست آورده ایم از طریق موجی از شایعات تایید نشده است. طبق آخرین به‌روزرسانی، این شرکت همچنان در تلاش بود تا هزینه نمونه اولیه، اشاره می کند که ممکن است مدتی طول بکشد تا گوشی هوشمند سه تایی وارد تولید انبوه شود. همچنین ممکن است به دلیل فرم منحصر به فرد و پیچیده گوشی هوشمند، چند تکرار دیگر مورد نیاز باشد، بنابراین تولید انبوه ممکن است تا سال آینده اتفاق نیفتد.

این اعلامیه می‌تواند به‌عنوان یک تیزر مفصل یا یک رونمایی مفهومی باشد، دقیقاً مانند کاری که TECNO، یکی دیگر از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چینی، با Phantom Ultimate 2، مفهومی سه تایی که کمابیش ویژگی های مشابهی با پیشنهادات آتی هوآوی دارد. ما در حال حاضر از مشخصات آن بی‌اطلاعیم، اما برای 10 سپتامبر دست به کار شده‌ایم، پس حتماً هماهنگ کنید زیرا همه اطلاعات مربوطه را برای شما آماده خواهیم کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل