تحلیلگران هشدار می دهند که قیمت بیت کوین ممکن است 20 درصد کاهش یابد

تحلیلگران هشدار می دهند که قیمت بیت کوین ممکن است 20 درصد کاهش یابد

تحلیلگران Bitfinex هشدار می دهند که بیت کوین می تواند تا 20 درصد کاهش یابد زیرا تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره آتی باعث عدم اطمینان می شود.

قیمت بیت کوین (BTC) ممکن است در آستانه کاهش 20 درصدی، زیرا تحلیلگران Bitfinex هشدار می دهند که آینده این ارز دیجیتال بسیار مشروط است. در تصمیم فدرال رزرو نرخ بهره این ماه.

در یک گزارش تحقیقاتی منتشر شده در 2 سپتامبر، تحلیلگران افزایش 32 درصدی اخیر بیت کوین را به گمانه زنی در مورد موضع بد فدرال رزرو نسبت دادند. با این حال، آنها خاطرنشان می کنند که کاهش نرخ پیش بینی شده می تواند “به طور قابل توجهی بر نوسانات کوتاه مدت و مسیر بلند مدت بیت کوین تاثیر بگذارد.”

کاهش 25 واحد پایه احتمالاً نشانه آغاز یک چرخه تسهیل معمول است که می تواند با افزایش نقدینگی و کاهش ترس از رکود منجر به افزایش بلندمدت قیمت بیت کوین شود.

تحلیلگران Bitfinex

تحلیلگران همچنین هشدار دادند که کاهش 50 واحدی “تهاجمی تر” ممکن است باعث افزایش فوری قیمت شود، اما می تواند با “تصحیح با تشدید نگرانی های رکود” دنبال شود.

در هفته گذشته، پویایی بازار تغییر کرده است. تحلیلگران می گویند که دارندگان Spot اکنون ریسک را از بین می برند و می افزایند که سفته بازان دائمی بازار در حال تلاش برای “خرید افت” هستند، که می توان آن را در “علاقه باز طولانی مدت قابل توجه به BTC perpetuals” مشاهده کرد.

بیت کوین با ماه پرتلاطمی روبروست

تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که بیت کوین ممکن است با کاهش 15 تا 20 درصدی به دنبال کاهش نرخ، با پایین‌ترین قیمت بالقوه بین 40000 تا 50000 دلار مواجه شود. این پیش‌بینی مبتنی بر داده‌های تاریخی است که نشان می‌دهد اوج‌های چرخه در درصد بازدهی معمولاً ۶۰ تا ۷۰ درصد در هر چرخه کاهش می‌یابند، همراه با کاهش متوسط ​​اصلاحات بازار صعودی. با این حال، آنها تاکید می کنند که تغییر شرایط اقتصاد کلان می تواند به سرعت این چشم انداز را تغییر دهد.

از لحاظ تاریخی، سپتامبر یک آشفته بوده است ماه برای بیت کوین، با میانگین بازدهی -4.78٪ و کاهش اوج به پایین حدود 24.6٪. تحلیلگران خاطرنشان می کنند که این نوسانات، همراه با خطر کاهش واکنش «خبر فروش» پس از کاهش نرخ، می تواند «هم خطرات و هم فرصت هایی را برای معامله گران ایجاد کند».

فدرال رزرو در 17 و 18 سپتامبر با اکثریت تحلیلگران و کارشناسان انتظار کاهش نرخ بهره. با این حال، مشخص نیست که این تغییر چقدر می‌تواند قابل توجه باشد، زیرا اقتصاد ایالات متحده نشانه‌هایی از کاهش تورم مداوم و مخارج مصرف‌کننده قوی را نشان می‌دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل