گوپرو دو دوربین اکشن جدید متعلق به خط مشی HERO13 خود را در 4 سپتامبر معرفی می کند.

گوپرو دو دوربین اکشن جدید متعلق به خط مشی HERO13 خود را در 4 سپتامبر معرفی می کند.

در مجموع دو دوربین اکشن توسط GoPro مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، و این شرکت فاش کرد که این مدل‌های HERO13 Black را در تاریخ 4 سپتامبر معرفی خواهد کرد. پس از یک سری اطلاعات درز HERO12 Black که در آگوست سال گذشته شروع به افزایش سرعت کرد. ، سازنده دوربین دقیقاً طبق برنامه زمان بندی شده است تا جانشین خود را در عرض چند روز عرضه کند.

نشت های اولیه طراحی نشان می دهد که نسخه HERO13 Black به شدت شبیه HERO12 Black است، اما تمرکز اصلی GoPro بر گسترش سازگاری لوازم جانبی آن خواهد بود

در حالی که تنها چند روز باقی مانده است، GoPro برای اعلام این خبر به X مراجعه کرد، با کلیپ کوچکی که نشان می دهد دو مدل بخشی از خانواده HERO13 Black خواهند بود. با نگاهی به ویدیوی زیر، یکی از آنها بدون شک جایگزین مستقیم HERO12 Black خواهد بود، با لنز دوربین بزرگ و نمایشگر مینیاتوری درست در کنار آن و به دنبال آن صفحه اصلی در پشت.

با این حال، این شرکت همچنین قصد دارد نسخه مقرون به صرفه تری از HERO13 Black را عرضه کند. از نظر ظاهری، نمایشگر ثانویه در قسمت جلویی ندارد، اما ردپایی کوچکتر از نسخه استاندارد خواهد داشت. احتمالاً GoPro با این نسخه خریداران مقرون به صرفه را هدف قرار می دهد، زیرا HERO13 Black جمع و جور مشخصات و ویژگی های پرچمدار را با برخی مصالحه ارائه می دهد.

همانطور که توسط GizmoChina، گفته می‌شود که HERO13 Black همان سنسور 27 مگاپیکسلی HERO12 Black را حفظ می‌کند و این نشان می‌دهد که دوربین اکشن آینده هیچ ارتقایی در دسته‌های وضوح و نرخ فریم نخواهد داشت. این بدان معنی است که ما باید انتظار داشته باشیم که حداکثر وضوح و نرخ فریم پشتیبانی شده در 5.3K در 60FPS حفظ شود. جایی که GoPro می‌تواند پیشرفت کند، ارائه سازگاری لوازم جانبی بهتر برای بهبود تجربه ضبط تصویر و ویدیو است.

همچنین ممکن است HERO13 Black نسبت به HERO12 Black یک ارتقاء جزئی باتری دریافت کند. در مورد قیمت، گوپرو می تواند رقم اولیه HERO13 Black را با قیمت 399.99 دلار معرفی کند در حالی که HERO12 Black را به طور جداگانه به فروش می رساند. در زمان نگارش این مقاله، دوربین پرچمدار نسل فعلی این شرکت فقط 299 دلار در آمازون قیمت دارد. پس از 25 درصد تخفیف، با بسته لوازم جانبی با قیمت 399 دلار.

منبع خبر: GoPro

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل