اخبار XRP: گزارش جدید نشان می‌دهد که پرداخت‌های ریپل چگونه یک تغییر بازی برای بانک‌های محلی در حمایت از تراکنش‌های کسب‌وکارهای کوچک است.

اخبار XRP: گزارش جدید نشان می‌دهد که پرداخت‌های ریپل چگونه یک تغییر بازی برای بانک‌های محلی در حمایت از تراکنش‌های کسب‌وکارهای کوچک است.

  • ریپل راه‌حل‌های پرداخت مبتنی بر بلاک چین را به بانک‌های محلی ارائه می‌کند تا به چالش‌هایی که شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در تراکنش‌های بین‌مرزی سنتی با آن مواجه هستند، رسیدگی کنند.
  • با افزایش 50 درصدی شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که در تراکنش‌های فرامرزی شرکت می‌کنند، راه‌حل‌های Ripple بسیار مهم هستند زیرا به کاهش مشکلاتی مانند هزینه‌های بالای تراکنش و زمان پردازش کند کمک می‌کنند.

استارت‌آپ بلاک‌چین Ripple فرصتی عظیم برای بانک‌های محلی فراهم می‌کند و در عین حال خدمات پرداخت فرامرزی پیشرفته‌ای را برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ارائه می‌کند. اخیراً، با افزایش شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که محصولات خود را به بازارهای خارجی صادر می‌کنند، نیاز روزافزونی به راه‌حل‌های پرداخت بین‌مرزی موثر و ارزان وجود داشته است.

علاوه بر این، گزارش پرداخت‌های بدون مرز 2023 Mastercard نشان می‌دهد که در سال 2023 در مقایسه با سال 2021، SME‌های کوچک و متوسطی که در تراکنش‌های فرامرزی بیشتری شرکت می‌کنند، 50 درصد افزایش یافته است. این مشاغل بیش از 17 تریلیون دلار در تراکنش‌های جهانی سهم دارند. با این حال، راه‌حل‌های پرداخت بین‌المللی قدیمی کند بوده است، بنابراین مشکلاتی را برای SMEها ایجاد کرده است.

چگونه ریپل مشکل را حل می کند

طبق گزارش ریپل با عنوان «فرصت بزرگ در پرداخت‌های کسب‌وکارهای کوچک» که اخیراً منتشر شد، اتخاذ راه‌حل‌های پرداخت فناوری بلاک چین فرصتی عالی برای بانک‌های محلی خواهد بود. این راه حل ها می تواند مشکلات مربوط به روش های مالی قدیمی و سنتی را کاهش دهد. طبق آخرین گزارش توسط Crypto News Flash، بانک مرکزی روسیه در حال حاضر با Ripple کار می کند در حالی که از XRP برای تسویه حساب های فرامرزی استفاده می کند. 

چالش‌های کنونی مانند تورم، تنش‌های ژئوپلیتیکی، مسائل زنجیره تامین و افزایش نرخ‌های بهره با این سیستم‌های منسوخ بیشتر می‌شوند. علاوه بر این، زمان صرف شده برای تکمیل پرداخت برون مرزی از 3 تا 5 روز کاری متغیر است. این امر بر روابط تجاری با فروشندگان و تامین کنندگان و مدیریت جریان نقدی تأثیر می گذارد و ممکن است منجر به سرمایه گذاری های زیان ده شود. 

همچنین، هزینه‌های خدمات پرداخت بین‌المللی از 2 تا 3 درصد بر ارزش تراکنش متفاوت است و در نتیجه هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، یک سوم این شرکت‌های کوچک و متوسط ​​با فشارهای انطباق با چندین ارز مواجه هستند.

بنابراین، بانک‌های محلی باید برای مقابله با این چالش‌ها به خوبی مجهز باشند، زیرا می‌توانند به راحتی سیستم‌های پرداخت مدرن را در چارچوب‌های موجود بگنجانند. از این رو، Ripple Payments به مؤسسات بانکی محلی یک راه حل بسته بندی شده برای بهبود خدمات پرداخت برون مرزی خود ارائه می دهد. 

ارائه تسویه سریعتر و کم هزینه

همچنین سرعت تسویه و کاهش هزینه را افزایش می‌دهد و به بانک‌های محلی امکان می‌دهد راه‌حل‌های پرداخت مؤثر و کارآمد را برای SMEها تسهیل کنند. این راه حل همچنین تمامی الزامات نظارتی بین المللی در مورد قوانین مبارزه با پولشویی (AML) و مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را برای معاملات ایمن جهانی برآورده می کند. 

XRP، ارز اصلی شبکه پرداخت ریپل، می‌تواند این تراکنش‌ها را تکمیل کند، از این رو نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. XRP به عنوان یک ارز پل در پرداخت های برون مرزی عمل می کند و در عین حال تسویه آنی را با هزینه های کمتر بین ارزهای فیات مختلف ارائه می دهد. از طریق استفاده کارآمد از XRP، بانک‌های محلی می‌توانند حساب‌های نوسترو از پیش تأمین‌شده را حذف کنند و در نتیجه نقل و انتقالات بین‌مرزی ارزان‌تر و سریع‌تر انجام شود، طبق CNF گزارش. 

بازار پرداخت های B2B احتمالاً در آینده نزدیک رشد کرده و به 174 تریلیون دلار خواهد رسید. بنا به گزارشگزارش شده CNF. در همین حال، توجه به این نکته مهم است که XRP پس از پایان دادخواهی Ripple SEC در اوایل این ماه، شفافیت قانونی را به دست آورده است. در حالی که شرکت پرداخت بلاک چین به پرداخت جریمه 125 میلیون دلاری دستور داده شده است، این یک پیروزی جزئی محسوب می شود زیرا این مبلغ بسیار کمتر از تقاضای 2 میلیارد دلاری آژانس بوده است.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل