به‌روزرسانی Ripple در مقابل SEC: وکیل Pro-XRP شانس تجدید نظر را کاهش می‌دهد—معنی آن برای XRP چیست؟

به‌روزرسانی Ripple در مقابل SEC: وکیل Pro-XRP شانس تجدید نظر را کاهش می‌دهد—معنی آن برای XRP چیست؟

  • دعوای حقوقی ریپل علیه SEC همچنان به ایجاد علاقه ادامه می‌دهد، زیرا این پرونده تا ماه اکتبر برای تجدید نظر باز است و عدم اطمینان در مورد نتیجه نهایی باقی می‌ماند.
  • کارشناسان حقوقی انتظارات خود را در مورد احتمال درخواست تجدیدنظر SEC تجدید نظر کرده اند، با این شانس که اکنون بین 45 تا 50 درصد تخمین زده می شود، از 80 درصد کاهش یافته است.

اگرچه دعوای ریپل علیه SEC سرانجام به مرحله نهایی خود رسیده است، اما همچنان هیجانات اعضای جامعه را در مورد آنچه که بعد از حکم اخیر دادگاه از ریپل درخواست می کند تا 125 میلیون دلار به عنوان جریمه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بپردازد، جلب می کند. (SEC).

بسیاری از شرکت‌کنندگان در صنعت کریپتو آن را یک پیروزی بزرگ برای ریپل نامیدند، زیرا جریمه اعلام‌شده توسط دادگاه به‌طور قابل‌توجهی کمتر از جریمه ۲ میلیارد دلاری پیشنهادی اولیه SEC بود. در حالی که برخی آن را پایان نبرد حقوقی خواندند، اما این پرونده همچنان ادامه دارد زیرا دادگاه به هر دو طرف تا ماه اکتبر فرصت داده است تا نسبت به حکم دادگاه تجدید نظر کنند.

از یک طرف، به نظر می رسد ریپل از حکم دادگاه با بیان اینکه برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت، به تصمیم دادگاه احترام می گذارد، کاملا راضی است. از سوی دیگر، Ripple CLO Stuart Alderoty اظهار داشت که این شرکت در حال برنامه ریزی برای پرداخت 125 میلیون دلار جریمه مستقیماً از ترازنامه خود است. با نزدیک شدن به حل و فصل پرونده، حرکت گسترده ای از XRP به صرافی ها وجود دارد، گزارش شده Crypto News Flash.

شانس درخواست تجدیدنظر SEC در دعوی حقوقی ریپل در حال کاهش است

پیش از این، بیل مورگان، وکیل طرفدار XRP اظهار داشت که 80 درصد احتمال دارد که درخواست تجدید نظر از SEC باشد. با این حال، مورگان با مشاهده تحولات سایر موارد بین صنعت کریپتو و SEC، اکنون شانس تجدید نظر را بین 45 تا 50 درصد کاهش داده است.

به عنوان مثال، قاضی اوریک، که ریاست دعوی بین کراکن و SEC را بر عهده دارد، به جای موضع گیری قاضی راکف در پرونده Terraform، از رویکرد قاضی جکسون در پرونده Binance و قاضی تورس حمایت می کند. بنابراین مورگان گفت:

“نظرات مثبت در مورد جنبه‌های استدلال قاضی تورس در تصمیم‌گیری خلاصه‌ای از ریپل توسط قاضی‌های اوریک (پرونده کراکن) و جکسون (پرونده بایننس) باید تردیدها را در مورد صحت تصمیم او برطرف کند. توسط برخی از منتقدان مانند گاسپارینو مطرح شده است.

با این حال، موگان معتقد است که SEC ایالات متحده می تواند شکایت ریپل را از سایرین متمایز کند زیرا “این شکایت به شدت محدود به حقایق خود است”. با این حال، حتی اگر SEC درخواست تجدید نظر کند، استوارت آلدروتی اظهار داشت که شانس آژانس برای تضمین یک پیروزی قاطع کمتر از 10٪ است.

هزینه تجدیدنظر به SEC ایالات متحده

فرد ریسپولی، وکیل Pro-XRP اخیراً سؤال مهمی را در مورد این موضوع مطرح کرده است و بیان می‌کند که اگر ریپل برنده درخواست تجدیدنظر شود، SEC ایالات متحده نه تنها باید 125 میلیون دلار جریمه را برگرداند، بلکه باید بهره قانونی را نیز بپردازد، گزارش شد Crypto News Flash.

جیمز فارل، وکیل سابق SEC با توضیح این که اگر ریپل برنده درخواست تجدیدنظر شود، SEC ممکن است نیاز به پوشش هزینه های مربوط به درخواست تجدید نظر داشته باشد، پاسخ داد. بعلاوه، آژانس ممکن است بسته به مقررات قانونی خاص، مسئولیت سایر کارمزدها، از جمله پرداخت اوراق قرضه را نیز بر عهده بگیرد.

فارل همچنین اشاره کرد که اگر پرونده برای یک محاکمه جدید به عقب برگردد، وضعیت پیچیده‌تر می‌شود، که احتمالاً منجر به نبردهای حقوقی بیشتر می‌شود، طبق CNF گزارش.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل