آیا پرداخت های فرامرزی JPMorgan می تواند XRP را به 1000 دلار برساند؟ تحلیلگر چنین فکر می کند

آیا پرداخت های فرامرزی JPMorgan می تواند XRP را به 1000 دلار برساند؟ تحلیلگر چنین فکر می کند

  • یک تحلیلگر با استفاده از سندی به نام “XRP Liquidity Cheet Cheet” XRP را به یک تجزیه و تحلیل جامع می پردازد.
  • این سند ادعا می کند که XRP می تواند به اندازه کافی حجم پرداخت روزانه 1 تریلیون دلار را در محدوده قیمتی 100 تا 500 دلار انجام دهد. با این حال، دیگران ابراز تردید می کنند. 

XRP ریپل به‌عنوان دارایی بسیار کم‌ارزش‌شده علامت‌گذاری شده است، زیرا کاربرد آن در پرداخت‌های فرامرزی باعث ایجاد احساسات صعودی در بین بازیگران بازار شده است. پتانسیل آن در گزارش سال 2023 توسط الیور وایمن و JPMorgan برجسته شد، که در آن از Ripple و XRP به عنوان موجودیت‌هایی که می‌توانند به باز کردن 120 میلیارد دلاری که در پرداخت‌های فرامرزی به دام افتاده‌اند، اشاره کردند. 

اشاره به راه حل های Ripple توسط موسسات معتبر

طبق تجزیه و تحلیل ما از گزارش، JPMorgan تخمین زد که 23.5 تریلیون دلار توسط شرکت ها در سراسر کشورها جابه جا می شود. سالانه (معادل 25 درصد تولید ناخالص داخلی جهانی). به طرز شگفت انگیزی، این امر از طریق اتکا به فرآیندهای پرداخت فرامرزی عمده فروشی، که از نظر هزینه، سرعت و شفافیت کمتر از حد مطلوب هستند، به دست آمد. طبق این گزارش، این فرآیند منجر به هزینه های اضافی تبدیل FX، نقدینگی به دام افتاده و تسویه تاخیر می شود که توسط مدیر ارشد خزانه داری در Global Packaging MNC تأیید شده است.

هنگامی که تیم ما روی برخی از تراکنش‌های استراتژیک کار می‌کرد، با پیام‌های متناقض که از سوی بانک‌های متعدد در این زنجیره می‌آمد، در حالت آماده‌باش قرار داشت. در حالی که سیستم فعلی برای انجام تراکنش های روزانه بهینه شده است، معاملات غیر عادی، با ارزش بالا و فشار زمان زمینه ای برای بهبود هستند.

در نوامبر 2023، Grayscale Investments همچنین XRP را به‌عنوان جایگزینی بالقوه برای SWIFT به دلیل ویژگی‌های نادر پرداخت بین‌مرزی آن برجسته کرد. 

هدف XRP ارائه پرداخت‌های مرزی سریع با هزینه تراکنش کمتر نسبت به رقبا است.

رئیس SEC، گری جنسلر، در طی یک جلسه تعاملی در سال گذشته، اظهار داشت که ارزهای پل، که شامل XRP می‌شود، برای تسهیل تراکنش‌های یکپارچه بین ارزهای مختلف فیات ضروری هستند. 

شما می توانید از بلاک چین استفاده کنید، اما تفکر فعلی این است که شما به یک ارز پل در این بین نیاز دارید، و این پل می تواند یک ارزش پایدار باشد که توسط دلار آمریکا یا یورو پشتیبانی می شود. و می تواند ارزی مانند … ریپل یک جایگزین دارد که به تازگی در ماه می [2018] به صورت آزمایشی ارائه شده است.

آیا XRP می تواند به 500 دلار یا 1000 دلار برسد؟

در سپتامبر 2023، CNF بررسی گزارش بانک انگلستان که تخمین زد که بخش پرداخت های فرامرزی می تواند تا سال 2027 شاهد حجم 250 تریلیون دلار باشد. در آن مقاله، بیان شد که شانون تورپ، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، قیمت 500 دلاری را برای XRP بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی در نظر می‌گیرد. 

امروز، تحلیلگر دیگری به نام میسون ورسلوئیس، پیش بینی کرد که XRP می تواند تا 1000 دلار افزایش یابد. پیش‌بینی او بر اساس سندی به نام «XRP Liquidity Cheat Cheet» بود. طبق این سند، XRP به راحتی می تواند حجم پرداخت روزانه 1 تریلیون دلار را در محدوده قیمتی 100 تا 500 دلار انجام دهد. با این حال، این محدوده قیمت با محدوده حجمی از 6 تریلیون دلار تا 20 تریلیون دلار کمتر محتمل خواهد بود. دلیل آن این است که 55 میلیارد عرضه در گردش برای مقدار توکن های XRP مورد نیاز برای رسیدگی به حجم ها کافی نیست. 

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل