باز کردن دسترسی زودهنگام به Qubetics از فرصت های نوظهور استفاده می کند زیرا Quant و Aptos به گام های خود ادامه می دهند

باز کردن دسترسی زودهنگام به Qubetics از فرصت های نوظهور استفاده می کند زیرا Quant و Aptos به گام های خود ادامه می دهند

به دنبال یک فرصت سرمایه گذاری جدید در ارزهای دیجیتال هستید؟ پیش فروش فرصتی منحصر به فرد برای سرمایه گذاری زودهنگام در پروژه های امیدوارکننده قبل از جلب توجه گسترده ارائه می دهد. ورود زودهنگام اغلب می تواند منجر به پاداش های بزرگ شود، به همین دلیل است که بسیاری از سرمایه گذاران مشتاق کشف و سرمایه گذاری در پروژه های نوظهور هستند. در حال حاضر، Qubetics (TICS) به سرعت به عنوان یک پروژه جدید برجسته توجه را به خود جلب کرده است. لیست سفید Qubetics باز است و فرصتی ارزشمند برای تبدیل شدن به یکی از سرمایه گذاران اولیه به شما ارائه می دهد. این مرحله انحصاری به شما امکان می دهد قبل از شروع رسمی پیش فروش، جایگاه خود را ایمن کنید. با تنها چند نقطه در لیست سفید، اکنون زمان مناسبی برای اقدام است.  

ارزهای رمزنگاری شده به خوبی تثبیت شده مانند کوانت و اپتوس قبلاً نشان خود را نشان داده اند. فرصت خود را برای مشارکت از پایه از دست ندهید!

جای خود را در لیست سفید Qubetics قبل از اینکه تمام شود ایمن کنید< /strong>

با بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال، یافتن چیزی واقعاً ارزشمند می‌تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، Qubetics (TICS) ویژگی ها و برنامه های جدیدی را برای تغییر امور مالی دیجیتال ارائه می دهد. لیست سفید Qubetics در حال حاضر باز است و پذیرندگان اولیه به سرعت مکان های خود را با پر شدن سریع ایمن می کنند.

با پیوستن به لیست سفید، می‌توانید قبل از شروع پیش‌فروش عمومی، سکه‌ها را با قیمت‌های پایین‌تر خریداری کنید. همچنین 48 ساعت قبل از شروع پیش فروش، اعلان ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما برتری نسبت به دیگران می دهد. این شانس شماست تا بخشی از چیزهای جدید و هیجان انگیز در ارزهای دیجیتال باشید. این فرصت را از دست ندهید—به لیست سفید Qubetics اکنون عضو شوید و آماده شوید تا از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید.

Quant (QNT) و مشارکت آن در فناوری دفتر کل توزیع شده< /strong>

Quant (QNT) ارز دیجیتال اصلی در بلاک چین Overledger شبکه کوانت است. با استفاده از طراحی انعطاف پذیر Overledger به اجرای بسیاری از شبکه های مختلف بلاک چین کمک می کند. 14612493 توکن QNT موجود است و برای تراکنش‌های برنامه‌های چند زنجیره‌ای مختلف (MApps) ایجاد شده توسط شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان در شبکه Quant استفاده می‌شود.

مردم از QNT برای پرداخت هزینه های پلتفرم و مجوزهای سالانه استفاده می کنند. اگرچه QNT مبتنی بر بلاک چین اتریوم به عنوان یک توکن ERC-20 است، اما از توکن های دیگری به نام QRC-20 نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از پلتفرم توکنیز شبکه کوانت توسعه داده شده اند.

Aptos بلاک چین را با ویژگی های جدید حفظ حریم خصوصی تقویت می کند

Aptos در حال پیشرفت قابل توجهی در دنیای بلاک چین با برخی از پیشرفت‌های هیجان‌انگیز است. یکی از مهم ترین تغییرات اخیر، مشارکت آن با Nillion، یک پلت فرم برتر حریم خصوصی است. این مشارکت به Aptos اجازه می دهد تا از برنامه های کاربردی خصوصی مانند راه حل های تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) و رسانه های اجتماعی خصوصی پشتیبانی کند. با فناوری پیشرفته حریم خصوصی Nillion، Aptos می‌تواند محیطی امن ایجاد کند که در آن از داده‌های حساس کاربر محافظت می‌شود و تقاضای رو به رشد برای برنامه‌های متمرکز بر حریم خصوصی را برآورده می‌کند. 

با ارزش کل قفل شده Aptos (TVL) به حدود 425 میلیون دلار و بیش از 400 میلیون دلار سرمایه گذاری از سوی شرکت های بزرگ، این مشارکت قرار است قابلیت های شبکه را متحول کند و توسعه برنامه های خصوصی را در بخش های مختلف، از DeFi تا عرضه، امکان پذیر کند. مدیریت زنجیره و فراتر از آن.

نحوه پیوستن به لیست سفید Qubetics

وارد شدن به لیست سفید Qubetics ساده است. فقط این مراحل را دنبال کنید:

  1. مرورگر وب خود را باز کنید و به وب سایت Qubetics.
  2. بخشی را در سایت پیدا کنید که در آن می توانید در لیست سفید ثبت نام کنید، که معمولاً در صفحه اصلی قرار دارد.
  3. آدرس ایمیل خود را در صورت درخواست وارد کنید. مطمئن شوید که ایمیل فعالی است که مرتباً آن را چک می‌کنید.
  4. برای تکمیل ثبت نام، روی دکمه “پیوستن به لیست سفید” کلیک کنید.

این همه چیز است! شما اکنون به لیست سفید Qubetics اضافه شده اید و آماده استفاده از این فرصت هیجان انگیز هستید.

نتیجه گیری 

اگر به دنبال یک فرصت سرمایه گذاری جدید در ارزهای دیجیتال هستید، لیست سفید Qubetics یک شانس عالی است. با عضویت در حال حاضر، می توانید دسترسی زودهنگام به Qubetics داشته باشید و قبل از شروع پیش فروش با قیمت های پایین تری خرید کنید. این فرصتی است تا بخشی از یک پروژه جدید هیجان انگیز باشید و با رشد آن از آن بهره مند شوید. در همین حال، Aptos با ویژگی‌های جدید حریم خصوصی پیشرفت‌هایی را انجام می‌دهد و Quant (QNT) به پشتیبانی از شبکه‌های مختلف بلاک چین ادامه می‌دهد.

این فرصت را از دست ندهید—به لیست سفید Qubetics امروز و در ارزهای دیجیتال پیشتاز باشید. اکنون جایگاه خود را ایمن کنید و برای چیز بزرگ بعدی در امور مالی دیجیتال آماده باشید!

Qubetics: https://qubetics.com  

Aptos: https://aptosfoundation.org/ Quant: https://quant.network/

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل