دارندگان XRP و Notcoin پس از آخرین به‌روزرسانی Rabooscan به Token Meme انقلابی هوش مصنوعی Raboo تغییر می‌کنند. 

دارندگان XRP و Notcoin پس از آخرین به‌روزرسانی Rabooscan به Token Meme انقلابی هوش مصنوعی Raboo تغییر می‌کنند. 

در حالی که XRP و Notcoin برای بسیاری از سرمایه گذاران کریپتو گزینه های سرمایه گذاری قابل قبولی هستند، اقدامات اخیر قیمت آنها چشمگیر نبوده است. سرمایه گذارانی که مشتاق سودهای بیشتر هستند، توجه خود را به Raboo ($RABT)، معطوف کرده اند یک memecoin هوش مصنوعی با پتانسیل به ماه بسیار بیشتر از هر دو آلتکوین محبوب می توانند در مجموع اوج بگیرند.

Raboo در حال حاضر در مرحله پیش فروش است و سرمایه گذاران اولیه در حال حاضر سود قابل توجهی کسب کرده اند. برخی از سرمایه گذاران Notcoin بر این باورند که Raboo می تواند عملکرد NOT را در ماه های آینده تحت الشعاع قرار دهد، زیرا memecoin جدید در راه رسیدن به سود 1000 برابری تا پایان سال است. برای اطلاع از اینکه چرا Raboo در حال محبوب شدن است و چرا سرمایه گذاران نسبت به آخرین به روز رسانی آن دیوانه می شوند، ادامه دهید.

XRP به دلیل شایعات تجدیدنظر SEC کاهش می یابد 

ریپل (XRP) هنوز یک گزینه سرمایه گذاری مطمئن نیست. چرا؟ شایعاتی درباره درخواست تجدیدنظر احتمالی SEC در رسانه های اجتماعی منتشر شده است و باعث وحشت می شود.

وقتی SEC از Ripple Labs به دلیل فروش XRP به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده شکایت کرد، بازار در آشفتگی بود. اگرچه ریپل اوایل سال گذشته تا حدی برنده این پرونده شد، سرمایه‌گذاران نگران هستند که SEC ممکن است زخم‌های تازه‌ای ایجاد کند و باعث سقوط بیشتر XRP شود.

XRP بیش از 60٪ از ارزش خود را از دست داد زمانی که اخبار مربوط به این پرونده در دسامبر 2020 به تیتر اخبار تبدیل شد، و از آن زمان، سکه برای سرپا ماندن مبارزه کرده است. سرمایه گذاران نگران هستند که اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار یک پرونده تجدید نظر را آغاز کند، دارایی آنها ممکن است مانند چهار سال پیش سقوط کند و قیمت ها به 0.1 دلار برسد. قابل درک است که چرا آنها به آرامی تمرکز خود را به نشانه های آینده نگر مانند Raboo تغییر می دهند.

آیا Notcoin می تواند به تبلیغات خود ادامه دهد؟

نوت‌کوین امسال با راه‌اندازی با صدای بلند که اکوسیستم TON را ارتقا داد و سر و صدای زیادی ایجاد کرد، به یکی از ستاره‌های پرفروش تبدیل شد. آلتکوین محبوب در ماه مه راه اندازی شد و پس از راه اندازی سه برابر شد و بسیاری از سرمایه گذاران را بر آن داشت تا تمام تلاش خود را برای این سکه انجام دهند.

با این حال، Notcoin تمام دستاوردهای خود را رها کرده و با قیمت 0.008 دلار معامله می‌شود، سطح قیمتی بسیار نزدیک به قیمت راه‌اندازی آن. نمودارها برای NOT تاریک به نظر می رسند، زیرا قیمت تمام حمایت های قبلی را شکسته است و اکنون به سمت 0.005 دلار در نظر گرفته شده است که باعث می شود برخی از سرمایه گذاران Notcoin به زیان 37.5٪ منجر شود.

Raboo: AI memecoin آخرین به روز رسانی را اعلام می کند

سرمایه‌گذاران همیشه به دنبال پروژه‌های سودآور هستند، و Raboo پروژه‌ای است که همه سرمایه‌گذاران برتر قبول دارند پتانسیل بالایی دارد. تنها در چند ماه، سرمایه‌گذاران پیش‌فروش از بیش از 50 درصد بازدهی خرید خود برخوردار شده‌اند و سرمایه‌گذاران دیگر را تشویق می‌کند تا به قطار رابو بپیوندند.

تیم Raboo اخیراً به‌روزرسانی عمیقی را در Rabooscan اعلام کرده است، ابزاری برای تولید میم که می‌تواند نحوه ایجاد میم‌ها را برای همیشه تغییر دهد. این تیم فاش کرد که اولین مرحله توسعه این ابزار پیشرفته کامل شده است و مرحله دوم در حال انجام است.

در حالی که مرحله اول شامل فرآیندهایی مانند جمع آوری داده ها، پاکسازی و برچسب گذاری داده ها، و سازماندهی مجموعه داده ها است، مرحله دوم به شدت حول توسعه مدل متمرکز است. همه این مراحل برای تبدیل Rabooscan به یک ابزار قدرتمند هوش مصنوعی که قادر به اختراعات شگفت‌انگیز است، بسیار مهم هستند.

این به‌روزرسانی جدید، سرمایه‌گذاران بیشتری را به پیش‌فروش Raboo جذب می‌کند، زیرا می‌توانند ببینند که این پروژه ترکیبی خوشمزه از فناوری هوش مصنوعی و فرهنگ میم است. Raboo در حال متحد کردن دوستداران میم و ایجاد یک جامعه قوی از افرادی است که واقعاً از میم ها برای آنچه واقعا هستند قدردانی می کنند.

نتیجه گیری 

فناوری هوش مصنوعی آینده است و Raboo به شما فرصتی نادر می دهد تا پول خود را در آینده اینترنت صرف کنید. 

Raboo در حال حاضر در مرحله چهارم پیش فروش است و با قیمت تخفیفی 0.0048 دلار به ازای هر $RABT در دسترس است. پیش فروش به سرعت در حال فروختن است، بنابراین شانس خود را برای تضمین آینده خود امروز از دست ندهید!

شما می توانید در پیش فروش Raboo در اینجا شرکت کنید.

تلگرام: https://t.me/RabootokenPortal توییتر: https://twitter.com/Raboo_Official

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل