از 1.2 هزار دلار تا 10 میلیون دلار: معامله گر ناشناس با Memecoin مبتنی بر Tron به طلا ضربه می زند: جزئیات

از 1.2 هزار دلار تا 10 میلیون دلار: معامله گر ناشناس با Memecoin مبتنی بر Tron به طلا ضربه می زند: جزئیات

  • بر اساس TRON میم کوین BULL یک میلیونر جدید ایجاد می کند زیرا یک سرمایه گذار شاهد افزایش سرمایه 1200 دلاری او به 10 میلیون دلار در تنها چند روز است. 
  • طبق گزارش‌ها، سرمایه‌گذار تا حدی در این دارایی در SunPump سرمایه‌گذاری کرد و بلافاصله پس از عرضه بی‌صدا سکه میم، خریدهای بیشتری را در SunSwap انجام داد. 

بازار کریپتو میلیونر دیگری تولید کرد که یک سرمایه‌گذار تنها در سه روز یک سرمایه‌گذاری نزدیک به 1200 دلار را به 10 میلیون دلار تبدیل کرد. 

اطلاعات بیشتر در مورد داستان

براساس داستان که توسط پلتفرم تحلیلی بلاک چین پیشرو Arkham Intelligence فاش شد، سرمایه گذار با آدرس کیف پول “TAMr…2Gpn” یکی از اولین معامله گران بود. از سکه میم مبتنی بر TRON، Tron Bull (BULL). این دارایی بی سر و صدا در 22 آگوست راه اندازی شد، اما در 25 آگوست پس از اینکه یک اینفلوئنسر به نام کراش آن را به عنوان سکه شماره یک میم در TRON نامید، توجهات را به خود جلب کرد. 

ام…. فکر می کنم ما میم شماره 1 را در Tron پیدا کرده باشیم$BULL https://t.co/ekv0fX0jJ6 pic.twitter.com/OmuLeafggl— Crash (@CrashiusClay69) 25 اوت 2024

در SunPump جدید ایجاد شده، کاربر BULL به ارزش 780 دلار خریداری کرد و بعد از راه اندازی آن در SunSwap، 390 دلار از دارایی را خریداری کرد و کل سرمایه گذاری خود را به تقریباً 1200 دلار رساند. تنها در یک روز، دارایی به میزان 4000% افزایش یافت. چند روز بعد، سرمایه‌گذاری او به 10 میلیون دلار تبدیل شد. به دنبال عقب نشینی گسترده بازار، کاربر 59.8٪ از ارزش جدید را از دست داد و سبد فعلی خود را در 4.3 میلیون دلار قرار داد. 

به دنبال این داستان شگفت‌انگیز، چندین نفر از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال با تردید واکنش نشان داده‌اند در حالی که دیگران به کاربر تبریک می‌گویند. در یکی از واکنش‌ها، یکی از کاربران X با شناسایی کریپتو شکارچی، سرمایه‌گذار را به یک خودی بودن متهم کرد. 

صرف نظر از این، این داستان به گزارشی در سال 2023 توسط CoinGecko اشاره دارد که فاش می کند یک سرمایه گذار 12 دلار به ارزش شیبا اینو سرمایه گذاری در 1 میلیون دلار گزارش آن همچنین اشاره کرد که یک سرمایه گذار برای میلیونر شدن به ترتیب به 820 و 4508 دلار در DOGE و FLOKI نیاز دارد. 

تا به حال به این فکر کرده اید که برای میلیونر شدن به چه مقدار پول نیاز دارید تا در میم کوین ها سرمایه گذاری کنید؟ مطالعه اخیر ما نشان می‌دهد که یک سرمایه‌گذار برای تبدیل شدن به یک میلیونر میم کوین به طور متوسط ​​به ۶۶۲۹۸.۲۵ دلار نیاز دارد.

در حال حاضر، BULL پس از کاهش 21% در هفت روز گذشته و حفظ افزایش 24 ساعته 19%   با قیمت 0.133 دلار معامله می شود.

Tron Meme Coins

با وجود ورود غافلگیر کننده BULL به پنج میم کوین برتر در شبکه TRON، SUNDOG جاستین سان با ارزش بازار 269 میلیون دلار تسلط خود را حفظ کرده است. با قیمت فعلی 0.0026 دلار، SUNDOG در هفت روز گذشته 25% کاهش یافته است. یکی دیگر از میم کوین های مبتنی بر TRON – SUNCAT پس از افزایش 17% در 24 ساعت گذشته به قیمت 0.0160 دلار، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. 

فعالیت‌های کلی این میم کوین‌ها، اکوسیستم TRON و تعامل آن با جامعه را تقویت کرده است، و TRX برای یک روند صعودی. در زمان انتشار، TRX پس از افزایش 8.7% در 24 ساعت گذشته، با 0.128 دلار معامله شد. 

گزارش همچنین فاش می کند که تراکنش TRON اخیراً از تراکنش پیشی گرفته است. اتریوم و سولانا با این حال، ارزش مجموع قفل شده (TVL) آن به پایین ترین سطح شش ماهه 435 میلیون دلاری سقوط کرده است که نشان دهنده نوسانات احتمالی در آینده است. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل