آگوست شاهد افزایش بهمن: 763 هزار معامله، افزایش حجم 2.7 میلیارد دلاری است

آگوست شاهد افزایش بهمن: 763 هزار معامله، افزایش حجم 2.7 میلیارد دلاری است

  • اکوسیستم Avalanche با افزایش 23.5 درصدی حجم معاملات در ماه آگوست، با 53 هزار معامله‌گر فعال در شبکه مواجه شد.
  • Trader Joe با 2 میلیارد دلار حجم مبادله و 27.9 هزار معامله گر فعال در ماه اوت، اکوسیستم Avalanche را رهبری کرد.

در ماه آگوست، طبق Flip Side، بهمن افزایش قابل توجهی در فعالیت داشت. معاملات 763.7K در چندین صرافی غیرمتمرکز (DEX).

این فعالیت منجر به حجم کل مبادلات عظیم 2.7 میلیارد دلاری شد که نشان دهنده افزایش قابل توجه 23.5 درصدی نسبت به ماه قبل از جولای است. چنین افزایشی نشان دهنده گسترش سریع و ویژگی قوی اکوسیستم بهمن است.

Trader Joe و Uniswap مسئول اکوسیستم در حال رشد بهمن هستند 

تعداد معامله‌گران در اکوسیستم نیز به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است و تقریباً 53000 معامله‌گر فعال تنها در ماه اوت ثبت‌نام کرده‌اند. این افزایش در تعامل نشان دهنده افزایش علاقه و اعتماد به شبکه بهمن است. قابل ذکر است که دوشنبه ها بیشترین فعالیت معاملاتی ماه را داشتند.

به‌نظر می‌رسد که معامله‌گران به‌ویژه مشتاق هستند که هفته خود را با سرعت بالا آغاز کنند، که به افزایش فعالیت مشاهده شده در سایت کمک می‌کند.

در میان پلتفرم‌های معاملاتی مختلف در اکوسیستم بهمن، تریدر جو همچنان قدرت غالب است و موقعیت خود را به عنوان بهترین پلتفرم معاملاتی تضمین می‌کند.

در ماه آگوست، تریدر جو حجم مبادلاتی خیره کننده 2 میلیارد دلاری داشت و 27.9 هزار معامله گر را جذب کرد. رشد مداوم این پلتفرم نشان‌دهنده اهمیت آن در اکوسیستم Avalanche و توانایی آن در جذب مداوم تعداد زیادی از کاربران است.

نزدیک به Trader Joe، Uniswap ارزش مداوم خود را در اکوسیستم Avalanche نشان داد. در ماه آگوست، این پلتفرم دارای 15.8 هزار معامله‌گر و حجم کل معاملات حدود 280.4 میلیون دلار بود.

این داده‌ها نشان می‌دهند که Uniswap همچنان نقش مهمی در صحنه مبادلات غیرمتمرکز Avalanche بازی می‌کند و به رشد و پویایی کلی اکوسیستم کمک می‌کند.

از سوی دیگر، CNF گزارش کرد که فرانکلین تمپلتون صندوق بازار پول مبتنی بر بلاک چین خود را به شبکه Avalanche گسترش داده است. صندوق پول دولت ایالات متحده، که اغلب با نام فرانکلین OnChain شناخته می شود، اکنون از طریق کیف پول های دیجیتال در Benji در دسترس است.

این توسعه نشان‌دهنده ادغام رو به رشد محصولات مالی سنتی با فناوری بلاک چین است، به‌ویژه در شبکه Avalanche.

علاوه بر این، همانطور که قبلاً اشاره شد، Avalanche در ماه آگوست 9.54 میلیون توکن AVAX منتشر کرد و اعلام کرد که قصد دارد 1.6 میلیون توکن AVAX را برای توزیع در هر سه ماهه تا سال 2030 منتشر کند. این گام استراتژیک احتمالاً نقدینگی را افزایش می دهد. و به رشد اکوسیستم در دراز مدت کمک می کند.

در همین حال، در زمان نگارش، AVAX در حدود 22.21 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 3.60٪ کاهش یافته است. ، ارزش بازار آن را به زیر 9 میلیارد دلار کاهش می دهد.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل