سرمایه گذاران MEW سود را به رقیب Meme Raboo در میان قطع شبکه 3 ساعته Toncoin منتقل می کنند

سرمایه گذاران MEW سود را به رقیب Meme Raboo در میان قطع شبکه 3 ساعته Toncoin منتقل می کنند

بازار کریپتو در حال سخت شدن است و سرمایه گذاران به دنبال سکه ای هستند که بتوانند پول خود را روی آن بگذارند و به آن اعتماد کنند. بسیاری از این سرمایه گذاران انتخابی از سه سکه را دنبال کرده و در نظر گرفته اند. MEW، Toncoin و Raboo. در حالی که MEW و Toncoin در مقطعی رشد خود را با مشکل مواجه کرده اند، Raboo در حال شکوفایی است. اگرچه عرضه نشده است، اما کارشناسان بر این باورند که انتظار می‌رود این سکه در مرحله پیش‌فروش 233 درصد رشد کند. در این مقاله، Raboo را مورد بحث قرار خواهیم داد. ($RABT) و اینکه چرا یکی از بهترین سکه ها برای سرمایه گذاری در سال 2024 است.

Toncoin یک شیب می بیند

Toncoin زمانی که یکی از بنیانگذاران پاول دوروف چند روز پیش در پاریس دستگیر شد بیش از 20 درصد کاهش قیمت داشت و این باعث شد Toncoin < /span>دارندگان برای از دست دادن مقداری پول. در زمان نگارش این مقاله، Toncoin با 16.40 درصد کاهش ارزش در 30 روز گذشته به قیمت 5.48 دلار معامله می شود، اگرچه برخی صعودها وجود داشته است، اما Toncoin همچنان به معامله قرمز در طول 30 روز ادامه می دهد. 24 ساعت گذشته دارندگان Toncoin این را نشانه مثبتی می‌دانند و امیدوارند که بتواند شتاب بیشتری بگیرد، حداقل برای جبران ضررهای اخیر. با این حال، بسیاری از این دارندگان در حال حاضر در Raboo سرمایه گذاری می کنند که یکی از بهترین سکه ها برای خرید در حال حاضر است.

دارندگان MEW تمرکز خود را به سمت رابو تغییر می‌دهند 

MEW یک میم کوین مبتنی بر Solana است که در شرف ورود به Pixelverse در تلگرام. MEW در حال محبوب شدن در فضای کریپتو است اما سرمایه گذاران هنوز در مورد پیشرفت این سکه تردید دارند. MEW در حال حاضر در زمان نگارش مقاله به قیمت 0.004366 دلار به فروش می رسد و در 7 روز گذشته 6.55 درصد کاهش یافته است. Raboo که به‌عنوان یکی از بهترین سکه‌ها برای خرید در حال حاضر معرفی می‌شود، نوید بیشتری نشان می‌دهد و در حال حاضر توجه MEW < را به خود جلب کرده است.دارندگان.

Raboo بزرگترین میم کوین تاریخ خواهد بود

Raboo یک سکه سریع در حال رشد در بازار میم است. کارشناسان تجزیه و تحلیل های متعددی انجام داده اند و از رشد گسترده این سکه تا کنون به وجد آمده اند. معامله‌گران رمزارز، به‌ویژه دارندگان MEW و Toincoin ،  که در جستجوی سکه‌هایی هستند که می‌توانند بازدهی عالی به آنها بدهد. سرمایه‌گذاری‌ها نیز به Raboo نزدیک شده‌اند و شروع به جمع‌آوری توکن‌های $RABT کرده‌اند.

Raboo هنوز وارد فضای بازار نشده است، اما قبلاً مرحله اول توسعه خود را تکمیل کرده و در حال پیشرفت به مرحله بعدی است. این مرحله اول مستلزم جمع آوری مناسب داده ها، پاکسازی و برچسب گذاری داده ها و سازماندهی داده ها بود. در مرحله توسعه مدل، این سکه اکنون 11000 کاربر ثبت شده و بیش از 3000 دارنده توکن دارد. انتظار می‌رود این جمعیت به زودی افزایش یابد و مردم از قبل با آن آشنا شوند زیرا آن را یکی از بهترین سکه‌های سرمایه‌گذاری در سال 2024 می‌دانند.

در حال حاضر، Raboo به قیمت 0.0048 دلار به فروش می رسد، که 60 درصد افزایش نسبت به 0.003 دلار که قیمت اصلی هر توکن RABT دلار بود، افزایش یافته است. کارشناسان بر این باورند که به محض راه اندازی Raboo، قیمت آن می تواند حدود 100 برابر از نظر ارزش افزایش یابد و سرمایه گذاری های اولیه را به دارندگان بازدهی کلانی برساند. و انتظار می‌رود که این توکن میم در آینده نزدیک سکه پیشرو در بازار 62 میلیارد دلاری میم باشد. این پیش بینی جسورانه از میزان پیشرفت سکه تاکنون در بازار گرفته شده است.

Raboo می‌خواهد جامعه بزرگی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال ایجاد کند. این انجمن پلتفرمی خواهد بود که کهنه‌سربازان رمزارز می‌توانند با تازه‌کاران کنجکاو ملاقات کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند. فعالیت ها و بازی های سرگرم کننده زیادی وجود خواهد داشت که دارندگان رابو می توانند در آنها شرکت کنند تا جوایز هیجان انگیزی را به دست آورند. جامعه همچنین می تواند راهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش میم باشد. هدف این انجمن بزرگ گرد هم آوردن سرمایه گذاران رابو و تقویت رشد سکه است.

نتیجه گیری

پیش‌بینی می‌شود که Raboo یکی از بهترین سکه‌ها برای سرمایه‌گذاری در سال 2024 باشد. رشد آن در بازار بی ثبات کریپتو بسیار زیاد است و از نام‌های محبوب دیگری مانند MEW و Toncoin. امروز سرمایه گذاری کنید، به جنبش بپیوندید و بخشی از آینده هیجان انگیز این سکه باشید. 

شما می توانید در پیش فروش Raboo در اینجا شرکت کنید.

تلگرام: https://t.me/ RabootokenPortal

تویتر: https://twitter.com/ Raboo_Official

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل