SALKER 2 در حال حاضر با سرعت 25 فریم در ثانیه در سری S اجرا می شود، اما Xbox به بهینه سازی کمک می کند. توسعه دهندگان حمایت خود را ستایش می کنند

SALKER 2 در حال حاضر با سرعت 25 فریم در ثانیه در سری S اجرا می شود، اما Xbox به بهینه سازی کمک می کند. توسعه دهندگان حمایت خود را ستایش می کنند

توسعه‌دهندگان در GSC Game World پس از پشت سر گذاشتن سختی‌های فراوان، در مرحله نهایی توسعه STALKER 2 هستند. در Gamescom 2024، من مصاحبه شد زاخار بوچاروف، متخصص روابط عمومی و اسلاوا لوکیاننکا، تهیه کننده اصلی، درباره آنچه که قبل از عرضه باقی مانده است، صحبت کرد و بهینه سازی نسخه Xbox Series S (با کمک تیم Xbox) برجسته بود.

اسلاوا لوکیاننکا: خب، تیم ما به اندازه کافی بالغ است که بتواند از بسیاری از جنبه های بازی مراقبت کند. با این حال، تیم ایکس‌باکس بهتر می‌داند که ایکس‌باکس چگونه کار می‌کند و در مواردی مانند اینکه ما باید عمیق‌تر به بهینه‌سازی برویم، چه کاری بهتر است انجام دهیم. تیم مایکروسافت چندین بار بازدید کرد و در مورد کارهای دیگری که ما فکرش را نمی‌کردیم می‌توانستیم انجام دهیم، تخصص لازم را ارائه کردند. هنوز تمام نشده است. به غیر از Xbox Series X، ما همچنان در حال کار بر روی بهینه سازی برای Xbox Series S هستیم. این به خوبی پیش می رود، و تیم Xbox کمک زیادی می کند.

در Xbox Series X، ما دو حالت در دسترس داریم. یکی از آنها حالت عملکرد است، که در آن STALKER 2 با 60 فریم در ثانیه و گرافیک کمی متفاوت از حالت کیفیت اجرا می شود، که با تمام انعکاس ها و بافت های با وضوح بالا فوق العاده به نظر می رسد، اما با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا می شود. ما در تلاش هستیم تا با ترکیب این دو رویکرد به تجربه ای مشابه در Xbox Series S دست پیدا کنیم. تا کنون، ما آن را با 25 فریم بر ثانیه در Xbox Series S داریم، اما هنوز فضایی برای بهینه سازی داریم.

من همچنین در مورد همکاری Game Pass با Xbox پرسیدم، و GSC Game World از همه پشتیبانی‌هایی که از مایکروسافت در طول ساخت STALKER 2 دریافت کرده‌اند ابراز قدردانی کرد.

زاخار بوچاروف: درست است. این یک مشارکت Game Pass است و مایکروسافت به هیچ وجه ما را برای انتشار در هر تاریخی یا صرفاً خارج کردن محتوای بازی یا چیزی شبیه به آن تحت فشار قرار نمی دهد. در واقع، مایکروسافت، آنها از ما فوق العاده حمایت می کنند. ما دقیقاً از کسی از مایکروسافت نخواستیم که دوست ما باشد، اما واضح است که سارا باند دوست بازی است. فیل (اسپنسر) فوق العاده حمایت می کرد، همه تیم های مایکروسافت حمایت می کردند. آنها هیچ فشار اضافی بر ما وارد نکردند.

STALKER 2 در 20 نوامبر برای PC و Xbox Series S|X منتشر می شود و از روز اول در Game Pass در دسترس است. بر اساس اطلاعات مبارزه حقوقی Epic v. Apple، بازی باید یک کنسول انحصاری برای پلتفرم مایکروسافت به مدت سه ماه، اگرچه این موضوع هرگز توسط مایکروسافت یا GSC Game تایید نشد. جهان.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل