دونالد ترامپ ایالات متحده را به “پایتخت رمزنگاری” جهان تبدیل می کند – آیا قیمت بیت کوین سر به فلک می کشد؟

دونالد ترامپ ایالات متحده را به “پایتخت رمزنگاری” جهان تبدیل می کند – آیا قیمت بیت کوین سر به فلک می کشد؟

  • دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، تیزری را در X منتشر کرد که در آن بیانیه معروف خود مبنی بر اینکه ایالات متحده را “پایتخت کریپتو سیاره” ساخته است، منتشر کرد.
  • طبق مشاهدات ما، این توییت به منظور معرفی پلتفرم موردانتظار مالی غیرمتمرکز (DeFi) او، World Liberty Financial است. 

یکی از پیام‌های اصلی در مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد ریاست‌جمهوری ایالات متحده، تنظیم مجدد موضع نظارتی و تبدیل کریپتو به بخشی جدایی ناپذیر از اقتصاد مالی ایالات متحده است. ترامپ برای تکرار موضع خود، یک کلیپ ویدیویی را در X به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد طرح اصلی خود برای تبدیل ایالات متحده به پایتخت ارزهای دیجیتال جهان را نشان می دهد. 

امروز بعدازظهر دارم طرح خود را برای اطمینان از اینکه ایالات متحده پایتخت کریپتو این سیاره خواهد بود ارائه می کنم. آنها می خواهند شما را خفه کنند، می خواهند شما را خفه کنند. ما اجازه نمی‌دهیم این اتفاق بیفتد.

طبق تحقیقات ما، این توییت با برچسب World Liberty Financial، صوتی بازیافتی از سخنرانی 50 دقیقه ای ترامپ در کنفرانس بیت کوین 2024 ماه گذشته در نشویل. با این حال، ارائه آن بر قصد معرفی و ترویج World Liberty متمرکز است، که گفته می‌شود یک طرح تجاری مرموز رمزنگاری با هدف ارائه فرصت‌های با بازده بالا است. در زمان انتشار، این پروژه حدود 30000 دنبال کننده در X پیدا کرد. 

@worldlibertyfi pic.twitter .com/mwhVIzPJyq— دونالد جی ترامپ (@realDonaldTrump) 2024 اوت، 2024 اوت

اطلاعات بیشتر در مورد پروژه مالی آزادی جهانی مرتبط با ترامپ

با بررسی وب‌سایت رسمی worldlibertyfinancial.com، CNF متوجه فراداده‌ای شد که پروژه را به‌عنوان «تنها پلتفرم رمزارز DeFi پشتیبانی‌شده توسط دونالد جی. ترامپ» توصیف می‌کرد. این علامت تجاری که در اواسط ژوئیه ثبت شد، نشان می دهد که با DeFi مرتبط است. همچنین، وکیلی که اسناد علامت تجاری را ثبت کرده است، به CoinDesk تایید کرده است که این پروژه به سرمایه‌گذاری‌های Crypto ترامپ مربوط می‌شود. 

در حال حاضر، به نظر می رسد جزئیات پروژه ناچیز است. با این حال، اریک ترامپ، پسر دوم ترامپ، که معاون اجرایی سازمان ترامپ است، توئیتی ارسال کرد مبنی بر اینکه به زودی اعلامیه بزرگی منتشر خواهد شد. برای ارائه یک اشاره، او قاطعانه اظهار داشت که واقعاً عاشق کریپتو یا دیفای شده است. 

یک هفته بعد، اریک ترامپ در مصاحبه ای با نیویورک پست خلاصه ای کوتاه از این پروژه ارائه کرد و در آن اشاره کرد که این پلت فرم دسترسی به وام ها را بدون دخالت سیستم بانکداری سنتی امکان پذیر می کند. 

در اصل، در حال حاضر بیش از نیمی از این کشور را نمی توان بانکی کرد. به این معنی که آنها برای اکثر وام های اکثر موسسات رد خواهند شد. اما با این فناوری، آن‌ها می‌توانند تقریباً فوراً بر اساس ریاضیات، نه سیاست، تأیید یا رد شدن از وام دهنده را داشته باشند.

تغییر نام اخیر

مکالمات پیرامون نام تجاری این پروژه کاملاً گیج کننده بوده است زیرا دونالد ترامپ در 23 اوت اعلام کرد که این پروژه “The Defiant Ones” نام دارد. رئیس جمهور اسبق ایالات متحده در نوشتار خود تأکید کرد که چگونه بانک ها در طول سال ها از میانگین آمریکایی ها و نخبگان مالی استفاده کرده اند. چند روز بعد، اریک ترامپ در X اعلام کرد که این پروژه به World Liberty Financial تغییر نام داده است. 

تعهد ترامپ به صنعت کریپتو در سخنرانی خود در نشویل مورد تاکید قرار گرفت، جایی که او متعهد شد که اطمینان حاصل کند که دولت فدرال هرگز دارایی های بیت کوین خود را در هنگام انتخاب شدن به سمت ریاست جمهوری نمی فروشد. در اوایل آگوست، ترامپ همچنین به ایالات متحده در مورد خطر بالقوه انحلال دارایی هایش هشدار داد، زیرا ما گزارش شده.  

تحلیلگران بر این باورند که پیروزی ترامپ و راه اندازی رسمی پروژه او می تواند به روند صعودی مورد انتظار قیمت بیت کوین در سال 2025. 

در زمان انتشار، بیت کوین (BTC) پس از افزایش 0.42% در 24 ساعت گذشته، 59.3 هزار دلار معامله شد. 

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل