Diablo IV 2.0 PTR از 4 سپتامبر شروع می شود – تغییرات گسترده در سطح بندی، مهارت های جدید و Runewords معرفی شدند

Diablo IV 2.0 PTR از 4 سپتامبر شروع می شود – تغییرات گسترده در سطح بندی، مهارت های جدید و Runewords معرفی شدند

Diablo IV گسترش بعدی چندان دور نیست، با تاریخ انتشار به طور رسمی برای 8 اکتبر 2024 تعیین شده است. با این حال، قبل از این اتفاق، بازیکنان Diablo IV را در PTR (Public Test Realm) از 4 سپتامبر تا 11 سپتامبر تجربه خواهند کرد. در این نسخه از PTR، بازیکنان پیشرفت شخصیت جدید را تجربه خواهند کرد که تغییرات زیادی را تجربه کرده است. همچنین به‌روزرسانی‌های عمده‌ای برای سیستم غارت وجود دارد (اقلام مقدس دیگر رها نمی‌شوند و موارد موجود به عنوان آیتم‌های قدیمی علامت‌گذاری می‌شوند)، سیستم Paragon (همه سطوح Paragon در بین همه شخصیت‌های شما در همان قلمرو به اشتراک گذاشته می‌شوند) و سختی جدید طبقات (عادی، سخت، متخصص و توبه کننده) که جایگزین ردیف های قدیمی جهانی می شوند. سپس دشواری Torment وجود دارد که با پیشرفت در گودال مرتبط است.

کسانی که انتخاب می‌کنند در PTR برای Diablo IV شرکت کنند، همچنین می‌توانند مهارت‌های کلاسی و غیرفعال‌های جدید، تابلوهای Paragon جدید (هر کلاس یک امتیاز اضافی دریافت می‌کنند) و سیستم کاملاً جدید Runeword را تجربه کنند.

Runewords اساساً راهی برای بازیکنان Diablo IV برای ایجاد مهارت‌های خود است. دو نوع Runes به نام های Ritual و Invocation وجود دارد. Runes of Ritual اقداماتی را که باید انجام دهید تا Runes را فعال کنید مشخص می‌کند، در حالی که Runes of Invocation یک افکت قدرتمند به شما می‌دهد زمانی که اقداماتی را برای فعال کردن آن انجام دهید. برای مثال، BacJah یک Runeword است که از Bac و Jah تشکیل شده است. اولی تصریح می کند که شخصیت هر 5 متر طی شده 50 Offering (منبع جدیدی که برای Runewords استفاده می شود) به دست می آورد. دوم اینکه با جمع آوری 500 پیشنهاد، فرار بعدی با مهارت جادوگر از راه دور جایگزین می شود.

در واقع، Runewords می‌تواند دسترسی به مهارت‌های کلاس‌های دیگر و همچنین افزایش سرعت حرکت و موارد دیگر را فراهم کند. 17 Runes of Ritual و 28 Runes of Invocation در هنگام راه اندازی در دسترس خواهد بود. مراقب باشید که خارج از PTR 2.0، Runewords مختص دارندگان رگ نفرت. پست وبلاگ در وب‌سایت بلیزارد، تمام رفع‌های فوری و ترفندهای ایجاد شده در هر کلاس را به تفصیل شرح می‌دهد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل