Remedy Partners با Annapurna Interactive for Control 2. فیلم ها و نمایش های تلویزیونی نیز برنامه ریزی شده است

Remedy Partners با Annapurna Interactive for Control 2. فیلم ها و نمایش های تلویزیونی نیز برنامه ریزی شده است

Remedy شراکت جدیدی با Annapurna Interactive در پروژه‌های مختلف اعلام کرده است، که با Control 2 شروع می‌شود. ادامه آن با مشارکت مالی (با تقسیم یکنواخت) بین دو شرکت انجام می‌شود، حتی اگر IP در دستان Remedy باقی بماند. که کنترل 2 خود منتشر خواهد شد. اما این معامله همچنین مهم است زیرا هدف آن آوردن کنترل و آلن ویک به فیلم و تلویزیون است و از تخصص آناپورنا در این رسانه ها استفاده می کند.

ترو ویرتالا، مدیر عامل Remedy Entertainment، در بیانیه ای گفت:

در Remedy، تمرکز اصلی ما همچنان بر کاری است که به بهترین شکل انجام می‌دهیم – ساخت بازی‌های ویدیویی تعریف‌کننده صنعت که ما را به رسمیت شناخته‌اند. اکنون، زمان آن فرا رسیده است که از طریق فیلم، تلویزیون و موارد دیگر، دامنه امتیازات محبوب Remedy را به مخاطبان جهانی حتی گسترده‌تری گسترش دهیم. در آناپورنا، ما یک شریک برجسته پیدا کرده ایم که جاه طلبی و اشتیاق ما برای داستان سرایی همه جانبه را به اشتراک می گذارد. ما از دیدن آنها به دنیاها و شخصیت‌هایی که ما خلق کرده‌ایم در رسانه‌های جدید، به لطف این معامله منحصربه‌فرد، زنده می‌شوند، هیجان‌زده هستیم.

هکتور سانچز، رئیس رسانه های تعاملی و جدید آناپورنا، اظهار داشت:

این قرارداد با Remedy فقط در مورد تطبیق بازی‌های عالی نیست – بلکه در مورد ایجاد زمینه جدیدی در نحوه همکاری شرکت‌ها است. با حمایت از حرکت Remedy به سمت خود-نشر، ما به دیدگاه آنها ایمان می آوریم. ما به تجربه می دانیم که Remedy یک شریک درجه یک در توسعه بازی ها است و ما هیجان زده هستیم که کار آنها را با مخاطبان گسترده تری با آوردن جهان های Control و Alan Wake به فیلم، تلویزیون و فراتر از آن به اشتراک بگذاریم. /p>

مدیر خلاق سم لیک اضافه کرد:

من کاملاً هیجان‌زده هستم (بله!) از این فرصت برای گسترش داستان Alan Wake و کل Remedy Connected Universe ما به رسانه‌هایی فراتر از بازی‌ها و ساختن همه اینها در همکاری نزدیک، بازی، فیلم، تلویزیون و سایر رسانه ها نیز به عنوان یک دیدگاه واحد. من اطمینان دارم که آناپورنا شریک مناسبی برای تحقق این رویا است.

Control 2 در حال حاضر به شروع تولید نزدیک شده است، بنابراین ممکن است چند سال دیگر تا انتشار آن بگذرد. در همین حال، استودیوی فنلاندی به کار روی Codename Condor (یک اسپین آف چند نفره کنترل) و بازسازی Max Payne 1&2 ادامه می‌دهد، در حالی که Kestrel (یک بازی زنده خدماتی) در ماه مه لغو شد .

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل