Cardano ‘Chang Hard Fork’ ارتقای تاریخی را با ویژگی های حاکمیتی نشان می دهد – دارندگان ADA برای بزرگترین ارتقا در دو سال آینده آماده می شوند

Cardano ‘Chang Hard Fork’ ارتقای تاریخی را با ویژگی های حاکمیتی نشان می دهد – دارندگان ADA برای بزرگترین ارتقا در دو سال آینده آماده می شوند

  • چانگ هارد فورک حاکمیت زنجیره‌ای را معرفی می‌کند که تغییر قابل توجهی را به سمت تصمیم‌گیری مبتنی بر جامعه برای کاردانو نشان می‌دهد.
  • با به‌روزرسانی Cardano به تأخیر افتاد تا زمان لازم برای آماده‌سازی صرافی‌ها فراهم شود، بلاک چین همچنان به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد حاکمیتی و تأثیر بنیانگذار چارلز هاسکینسون، توجه را به خود جلب می‌کند.

به دنبال اعلام چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano در مورد چالش جایزه باگ 1 میلیون دلاری قبل از Chang Hard Fork، همانطور که در CNF اخیر نشان داده شد به روز رسانی، به روز رسانی جدید کاردانو، معروف به “چانگ” راه اندازی شد. Hard Fork، قرار است حاکمیت زنجیره ای را معرفی کند و به کاربران امکان می دهد نقش فعال تری در فرآیندهای تصمیم گیری شبکه داشته باشند.

طبق تحقیقات آکادمیک که توسط همتایان مورد بررسی قرار گرفته است، کاردانو دارای روحیه باز بودن و شفافیت است. در ابتدا برای این هفته برنامه ریزی شده بود، به روز رسانی به 1 سپتامبر به تعویق افتاد تا به صرافی هایی مانند Binance فرصت داده شود تا سیستم های خود را آماده کنند. هاسکینسون با طنز در X اشاره کرد:

جادوی مهلت‌ها این است که افرادی که ارتقاء را جدی نمی‌گیرند، ناگهان می‌گویند لعنتی، ما باید حرکت کنیم.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل