نماد MMO Wizard101 در کنسول منتشر می شود

نماد MMO Wizard101 در کنسول منتشر می شود

Wizard101 یکی از قرار است این بازی بر روی تمامی پلتفرم های کنسول از جمله پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و نینتندو سوییچ منتشر شود. این نسخه پس از اولین انتشار آن بر روی رایانه شخصی در سال 2008 منتشر شد و بازی را به 16 سال از عمرش تبدیل کرد.

اگر می‌خواهید در یک MMO که شما را در مدرسه‌ای جادویی با عرشه‌سازی و مبارزات نوبتی استراتژیک می‌برد، Wizard101 راهی برای رفتن است. بیش از 20 دنیای جادویی برای بازیبازان وجود دارد که همه آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آنها را به یاد ماندنی و خاص می کند. شما می توانید به عنوان یک جادوگر دانش آموز بازی کنید، جایی که باید به سفر خود بروید، ماموریت ها را تکمیل کنید و با افراد جدید در جهان های شلوغ پر از بازیکنان فعال ملاقات کنید. بازی همچنین کاملاً صداپیشه خواهد بود و به هر کوئست لمس شخصی می‌دهد.

به‌علاوه، اگر می‌خواستید دوستان خود را با این MMO معرفی کنید، اما همه آنها در کنسول هستند، کاربران کنسول یک سرور به اشتراک می‌گذارند و به آنهایی که در پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ هستند این امکان را می‌دهد تا از طریق crossplay با یکدیگر بازی کنند.

برای جشن انتشار Wizard101 بر روی کنسول، آن ها یک تریلر کوتاه 26 ثانیه ای منتشر کرده اند تا بازیکنان اختصاصی را هیجان زده کند که بالاخره می توانند بازی را روی کنسول بازی کنند و همچنین بازیکنانی که به رایانه شخصی دسترسی ندارند. قادر به پخش آن در کنسول برای اولین بار.

در حال حاضر، تاریخ انتشار مشخصی برای زمان عرضه Wizard101 بر روی کنسول وجود ندارد و KingsIsle Entertainment هنوز آن را اعلام نکرده است. در حالی که Wizard101 مدتی است که در دسترس بوده است، تنها در سال 2018 به Steam اضافه شد، زیرا روش بسیار کارآمدتری برای اجرای بازی است.

با وجود اینکه بازی نسبتا قدیمی است، هنوز میلیون‌ها بازیکن به طور منظم در Wizard101 گیر می‌کنند، و بازی میزبان بیش از هزار ساعت جستجو برای انجام است. این شامل نبردهایی نمی‌شود که بازیکنان می‌توانند در آن شرکت کنند، جایی که می‌توانند در دوئل‌های 1v1 یا نبردهای تیمی شرکت کنند تا در جدول امتیازات فضایی به دست آورند.

این MMO هنوز میزبان جوایز هفتگی است، بازیکنان را به خاطر تعهدشان به بازی تحسین می‌کند و به آنها برای زمان و تلاشی که برای تکمیل چالش‌های تعیین شده در بازی صرف کرده‌اند، پاداش می‌دهد، با رویدادهای Wizard101 که هر هفته در حال چرخش هستند تا همین اندازه را فراهم کنند. تنوع تا حد امکان برای بازیکنان.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل