MATIC به POL Swap پشتیبانی شده توسط Binance: آیا این می تواند نشان دهنده یک شکست قیمت باشد؟

MATIC به POL Swap پشتیبانی شده توسط Binance: آیا این می تواند نشان دهنده یک شکست قیمت باشد؟

  • حمایت بایننس از مبادله MATIC به POL می‌تواند کاتالیزوری برای شکست قیمت باشد، به خصوص اگر MATIC سطوح پشتیبانی کلیدی را در بحبوحه فعالیت‌های رو به رشد زنجیره حفظ کند.
  • با حذف جفت‌های MATIC از فهرست بایننس و بستن موقعیت‌های مرتبط، تعدیل‌های بازار می‌تواند بر عملکرد کوتاه‌مدت MATIC تأثیر بگذارد، اما در صورت وجود حمایت، پتانسیل بلندمدت برای افزایش قیمت باقی می‌ماند.

همانطور که در CNF قبلی به روز رسانی< /a> در آماده‌سازی Polygon برای ارتقاء POL با انتقال‌های عمده MATIC، بایننس همه MATIC spot جفت‌های معاملاتی، از جمله MATIC/BNB، MATIC/BTC، و MATIC/USDT، در 10 سپتامبر 2024، ساعت 03:00 UTC.

به دنبال این، بایننس تمام سفارش‌های معاملاتی MATIC را لغو می‌کند و ربات‌های معاملاتی مرتبط با این جفت‌ها را خاتمه می‌دهد. علاوه بر سوآپ توکن، بایننس همچنین معاملات حاشیه برای MATIC را از 2 سپتامبر به حالت تعلیق در می آورد و جفت های MATIC را تا 5 سپتامبر از معاملات حاشیه حذف می کند.

آیا پشتیبانی بایننس می‌تواند نشانه شکست قیمت باشد؟

توجه به این نکته ضروری است که کلیه قراردادهای آتی و موقعیت های وام مربوط به MATIC به طور خودکار بسته می شوند و به کاربران توصیه می شود برای جلوگیری از بروز مشکلات در طول transition.< /p>

با وجود پشتیبانی بایننس، توکن POL در حال حاضر در حال کاهش است. با این حال، داده‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده یک معکوس بالقوه برای MATIC است، با افزایش آدرس‌های فعال و حرکت‌های قابل‌توجه نهنگ‌ها که یک قیمت رالی.

حمایت بایننس در بازار در واقع برای شکست قیمت مورد نیاز است. از امروز، Polygon (MATIC) با کاهش 4.64٪ در روز گذشته و با 0.439 دلار معامله می شود. 17.48% در هفته گذشته. نمودار قیمت MATIC را در زیر ببینید.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل