آیا حجم بایننس زنجیره هوشمند DEX از سولانا صعودی برای BNB فراتر رفته است. آیا هر کدام می توانند با این کریپتو جدید ادامه دهند؟

آیا حجم بایننس زنجیره هوشمند DEX از سولانا صعودی برای BNB فراتر رفته است. آیا هر کدام می توانند با این کریپتو جدید ادامه دهند؟

از آنجایی که حجم DEX زنجیره هوشمند بایننس از Solana فراتر رفت، بسیاری از سرمایه گذاران به تاثیر صعودی بالقوه بر BNB در همین حال، یک رمزنگاری جدید به نام Rollblock در حال افزایش است و در حال حاضر در پنجمین مرحله پیش فروش خود با قیمت 0.022 دلار است و بیش از 2.7 میلیون دلار در حال حاضر جمع آوری شده است. 

تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که Rollblock می تواند 100 برابر در سال 2024 افزایش یابد و آن را به یک رقیب امیدوار کننده در برابر شبکه های مستقر مانند بایننس هوشمند تبدیل کند. و سولانا. در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که آیا BNB می تواند شتاب خود را حفظ کند و چگونه Rollblock در مقابل رقبا قرار می گیرد.

حجم DEX زنجیره هوشمند بایننس از سولانا پیشی گرفت: نشانه های صعودی برای BNB؟

افزایش اخیر حجم DEX زنجیره هوشمند Binance که اخیراً از Solana پیشی گرفت، در واقع می تواند باشد. فوق العاده صعودی برای BNB.

 Binance از فعالیت در Smartchain بایننس، که رشد محبوبیت آن باعث افزایش تقاضا و به طور بالقوه، BNB می شود، پاداش مستقیم دریافت می کند. /span> قیمت بالاتر. علاوه بر این، صرافی غیرمتمرکز جدید بایننس که در حال حاضر بزرگترین صرافی در BSC است و روزانه 50000 کاربر فعال دارد، شاهد دیگری بر افزایش محبوبیت شبکه بایننس هوشمند است که کارمزدهای پایین تر و سرعت تراکنش های بیشتر آن به وضوح برای توسعه دهندگان و معامله گرانی که طرفدار آن هستند جذاب است. BSC بیش از سولانا.

از آنجایی که BNB نقش بزرگی در این اکوسیستم ایفا می‌کند، با موفقیت BSC در تلاش برای تسلط بر فضای DeFi، این توکن می‌تواند همچنان قدردانی شود.

مقاومت سولانا در ماه اوت: آیا SOL با وجود اصلاحات بازار همچنان خرید قوی است؟

در طول اصلاحات بازار در ماه اوت، قدرت سولانا مورد آزمایش قرار گرفت. تعدادی از کارشناسان بر این باورند که SOL یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های این ماه بر اساس میزان موفقیت آن در سه هفته گذشته بوده است. در طی اولین سقوط، قیمت SOL بیش از 30 درصد کاهش یافت و قبل از افزایش مجدد به 110 دلار رسید. 

یک هفته بعد، توکن دوباره به سطح پشتیبانی 140 دلار کاهش یافت، اما تا شنبه در محدوده 140 تا 155 دلار باقی ماند. چند نفری که بازار را دنبال می‌کنند گفتند که این توکن در “>

پتانسیل Rollblock برای پیشی گرفتن از Binance Smart Chain و Solana: عوامل کلیدی موفقیت آن

هیجان انگیز کریپتو جدید، Rollblock قرار است حتی از حجم چشمگیر DEX (صرافی غیرمتمرکز) زنجیره هوشمند Bاینانس پیشی بگیرد. و Solana، به لطف چندین نکته کلیدی فروش. با Rollblock، برخلاف سایر دارایی‌های معامله‌شده، تراکنش‌ها به طور ایمن و قانونی در فناوری بلاک چین گنجانده شده و برای همه قابل مشاهده است، بنابراین نمی‌توان آن‌ها را به عقب انداخت یا از دو طرف مجزا باشد. بازیکنانی که از Rollblock استفاده می کنند یک مزیت قابل اثبات بر اساس اعتماد خواهد داشت.

اما، زیبایی این کریپتوی جدید تمرکز آن بر انطباق قانونی و در عین حال داشتن مجوز کامل است که مستقیماً در پایگاه کاربری گسترده آن منعکس شده و ارائه می‌کند. پیشرفت های بیشتر برای امنیت بازیکن. 

سهولت دسترسی یکی دیگر از نکات برجسته Rollblock است، زیرا نیازی به دانلود اضافی نیست، که مانع ورود را کاهش می دهد و نرخ پذیرش را افزایش می دهد. ویژگی خرید فوری و رایت یکی دیگر از نکات کلیدی در حمایت از ارزش توکن است، در حالی که جامعه مشتاق نه تنها به بازیکنان اطلاع می دهد، بلکه درگیر آن نیز می شود.

همه این فاکتورها و موارد دیگر به این معناست که Rollblock می تواند به خوبی از حجم DEX هر دو زنجیره هوشمند Binance و Solana، $RBLK را به عنوان یک بازیگر اصلی در دنیای ارزهای دیجیتال معرفی کرد.

فرصت های هیجان انگیز پیش فروش Rollblock (RBLK) را امروز کشف کنید!

وب‌سایت: https://presale.rollblock.io/

اجتماعی: https://linktr.ee /rollblockcasino

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل